D&D Carl's campaign of pro-ness +5

Startat av Martoow, maj 01, 2007, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

FiBe

Nice (: Jag tror att vi kan vara hos martin. Vilken tid som är bäst vet jag inte, för mig går det när som helst. Men antagligen blir det väl ungefär som vanligt skulle jag tro.

Martoow

Hejhej!
Jo, nu är det så här att jag under dagen fick reda på att en släkting fyller år på torsdag. Kalaset slutar senast klockan 16 så det är först då jag kan spela.
Dessutom, som grädde på moset så är min stackars lilla mamma sjuk så det är onice för alla att spela här hos mig, ack!
Förslagsvis så träffas vi hos Carl klockan 16:30 om det går för sig?
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

TheRevenger

då blir det lite knwpigt :/ men kanske kan lösa det, vet mer i em.
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Carl

Det borde gå bra att spela här imorn men jag ska kolla upp det för säkerhets skull. Återkommer ikväll...

TheRevenger

mjo det verkar gå bra, tycker dock de e något sent i och med bussförbindelse till dannike och så-.-'
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Dennis

Ack, det går ju, men ntråkigt att börja så sent, men inget att göra åt, ha det så kul på kalaset, går bra för mig från 16:30, men då känns det trist att sluta vid 8-9 tiden dock...

TheRevenger

klass 2 varning utfärdad idag pga snön, har vissa stora svårigheter att ta mig in till stan...
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Carl


FiBe

Det blir alltså spel hos Carl idag och jag hämtar Erik också så att alla kan vara med (:    (och för min del kan vi spela längre än till 8 - 9. Jag tror att det gick för Carl också)

Shump

Nice! (: då ses vi där halv 5!

Shump

Hoppas alla kommer ihåg och/eller sett martins sms. spel imorn kl 1 hos martin.

edit: idag menar jag :P

TheRevenger

någon som vet när alla e lediga nästa gång?
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Martoow

Jadu Erik, det skulle väl vara till sommaren men till och med då är det osäkert om Carl kan. Han är tydligen med i ett ganska så stort, meckigt projekt som skulle ta ganska mycket tid i anspråk till sommaren.
Vi kommer få avvakta och se hur det löser sig när alla har mer klart för sig vad det är som gäller under sommarledigheten. :)
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

TheRevenger

Hörde att nått va på G, vad är det som gäller nu framöver?
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Carl

Hej hej hej!

Sommaren är här och alla vet ju att det innebär D&D spelande! Dock är det så att jag ska vara med på ett forskningsprojekt på chalmers nu i sommar. Det är lite oklart om exakt när vi kommer mekka med det, men det verkar som att vi iallafall kommer att jobba typ juli ut.

Sen måste jag vara tillbaka på chalmers absolut senast den 16:e augusti, så min enda lediga period verkar i nuläget bara vara 1 - 16 Augusti som mest.

Förhoppningsvis kommer vi lyckas få in tillräckligt många spelomgångar där för att hinna bli klara...