D&D Carl's campaign of pro-ness +5

Startat av Martoow, maj 01, 2007, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

Martoow

okej, gubbar, så här ligger det till:
Höstlovet är vecka 44... jag misstänker att ni har veckan efter.
Det idealiska skulle vara om jag kom heem till bowås den 26:e oktober så att vi kanske kan spela den 27:e.
Kommer med mer information om läget lite längre fram.
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Dennis


TheRevenger

de vore ju gött vi får ju fan sitta en stunn då  :D mitt lilla FATAL ERROR vill ha lite kul:P ;) vi ses där nån gång då under höst lovet. men RING ALLA RINGER ALLA OCH ALLA KOLLAR GEDDON FORUM :twisted:  :twisted:
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Martoow

Erik, var du full när du skrev den posten? :D
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

TheRevenger

hehe fan heller men jag va aningen trött:P:P
men jag skrev som jag tyckte^^
vi har lov v 44
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Martoow

vi har också lov vecka 44... men kommer nog flyga ner till Bowås redan under helgen mellan vecka 43 och 44. :D
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

TheRevenger

då blir det ju ännu mer D&D  :D  :D Om ni orkar förstås^^
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Martoow

Nu har jag flygpiletter hem! Jag kommer komma hem... HEM på fredag eftermiddag den 27:e oktober.
Drar norrut igen söndagen den 4:e november nån gång under dagen.
Om jag bara får vila en dag efter att jag kommit hem och får en dag så att jag kan packa innan jag åker igen så kan vi spela D&D vilken dag som helst som passar(tror jag). :D
Jag ber Carl att göra en recap... och nu får han fanimej göra en den här gången för jag har glömt hur det slutade senaste gången. :P
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

TheRevenger

dåså carl  :twisted: nu ska du alltså orka läsa här OCH göra en recap på samma ställe :D :D men de kan ju *** inte va så svårt :D så någon gång uder den veckan........ hmm börja dag 2 sluta dag 5? va säger ni?  :P ... jaja jag ska se om jag har något "måste göra" så att säga men vi ska nog lösa detta lilla problem om inte annat så springer jag dit :P :D ses där
FIBE DENNIS OCH JULLE.... (har jag missat någon?) KOM OCH SKRIV
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Martoow

Nu har det gått en vecka sedan Erik postade svar på den här tråden. :D
JAg börjar faktiskt misstänka att folket inte bevakar tråden så som de lovat.  :roll:
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

TheRevenger

vill du att jag ska göra något drastiskt åt det så är det bara att säga till så kommer alla att se det men kanske under vapen hot om inte annat  :twisted:  :twisted:  :P
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Martoow

Visst, visst, go ahead.  :twisted:
Men allvarligt, säg bara åt de andra i gänget att ta en liten titt då och då så kommer det lösa sig. (:

Jag har nu beställt biljetter till jullovet, massivt D&D-vilja utlovas från min sida, men då vikten på bagage inte får överskrida 25kg ska vi se om jag kan får med mig både mina flygböcker och mina D&D-böcker.
Men vem vet, jag kanske kan ha D&D som färdlektyr?

Vill också påminna er om att göra reklam för BSK25 på bäckäng nu när gedon behöver fler medlemmar. Jag funderar på att dra dit och kolla lite på höstlovet, nån som ska med? :wink:
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Dennis

Citat från: "TheRevenger"dåså carl  :twisted: nu ska du alltså orka läsa här OCH göra en recap på samma ställe :D :D men de kan ju *** inte va så svårt :D så någon gång uder den veckan........ hmm börja dag 2 sluta dag 5? va säger ni?  :P ... jaja jag ska se om jag har något "måste göra" så att säga men vi ska nog lösa detta lilla problem om inte annat så springer jag dit :P :D ses där
FIBE DENNIS OCH JULLE.... (har jag missat någon?) KOM OCH SKRIV

Wth hur kunde du glömma våran DM? o.O

Martoow

Hehe, jadu, Erik... att du lyckas glömma DM är nånting för historieböckerna. :D

Men allvarligt... får ni nån kontakt med Carl, Julle och FiBe?
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Dennis

Citat från: "Martoow"Hehe, jadu, Erik... att du lyckas glömma DM är nånting för historieböckerna. :D

Men allvarligt... får ni nån kontakt med Carl, Julle och FiBe?

det borde inte vara några problem,jag ska höra med dem såfort jag kan,glömde det bara  :D