D&D Carl's campaign of pro-ness +5

Startat av Martoow, maj 01, 2007, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

Martoow

GUbbar, det ser mörkt ut den veckan som vi pratade om senaste spelomgången... går det att lösa när jag kommer hem igen?
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Martoow

Gick tydligen inte, då Julian fyllde år idag (torsdag) och Carl jobbar såpass sent imorgon att jag åkt tillbaka till stugan. :(
Kommer eventuellt hem litegrann runt fredagen den 13:e... finns det en chans till att spela då kanske?
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Carl

Hmmm. Kanske. Jag slutar jobbet den fredagen, men då kanske jag ska åka till stugan. Jag vet inte riktigt än.

Martoow

Men du kan la stanna i stan medans familjen åker iväg? Jag kan komma och laga ugnsstekt falukorv åt dig om du inte har något att käka. :D
Hursomhelst så kan jag typ bara spela den trettonde och möjligtvis den tjugoandre, för sen åker jag antagligen upp till arvidsjaur ganska omgående.  :?
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Shump

Ack.. detta suger ju grundligt. ): har snackat med carl och han ska till sin stuga på fredagen. Han ska antagligen vara där i princip resten av sommarn. Så risken finns ju att det inte blir nått mer spelande av D&D i sommar.

Personligen kan jag nästan alla dagar, bara några få utströdda dagar över sommarlovet jag inte kan. Kan hända att jag är i stugan lite då och då men jag kan nog fixa hem mig om det skulle vara så. Men som sagt, det mesta hänger på carl och martin som antagligen inte kan så många dagar.

FiBe

Det här är ganska illa... Jag jobbar nästan resten av sommaren så jag kan bara spela på helger eller efter jobbet, vid fyra eller halv fem:(

Shump

Jahopp dags för lite uppdateringar. Rätt och slätt, jag kommer kanske kunna få carl till borås till den 2:e då jonas lan kommer äga rum (som jag hoppas att ni alla kommer att komma till!!). Efter lanet kommer carl antagligen att bo ute vid min sommarstuga några dagar. Detta medför att någon D&D dag för denna gruppen blir möjlig någon/några dag/dagar efter det att jonas lan har ägt rum. Hur många sånna här D&D dagar som vi i så fall skulle kunna kan jag inte säga eftersom det är mkt vi ska göra dessa dagar, bland annat måste vi lira D&D med den andra gruppen jag och carl lirar i.

Detta är dock inte säkert eftersom jag och carl endast lätt har snackat om saken men det ser ganksa ljust ut, enda svårigtheten är i så fall för carl att komma hit men det ska väl lösa sig på något vis.

Jag hoppas att de flesta av er fortfarande är något sånär som aktiva i forumet och ser detta. Vilken dag exakt spelar antagligen ingen större roll, helst ganska snart efter lanet. Men det spelar mest roll på vilka dagar ni kan.

Martoow

Låter bra för mig... bara det blir av innan typ den tionde, för då drar jag till Arvidsjaur. :(
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Martoow

Faktum är att vi åker till arvidsjaur den 4:e augusti... därför skulle jag uppskatta om det gick att fixa en spelomgång innan dess(no shit, sherlock). Jag kan spela varje dag nu innan jag drar, så lägg fram förslag, tack. I och med att jag inte kommer att ha särsklit mycket pengar heller så kommer jag nog inte återvända till borås så ofta som jag hade trott vilket innebär att vi spelar mer sällan.

Hursomhelst så ska jag lämna in nyckeln till gedon ganska omgående och Carl ska få tillbaka book of vile darkness... och just det ja; FiBe, skulle jag kunna få tillbaka "a hat full of sky" innan jag åker? :D
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Martoow

Jag och FiBe har snackat lite och vi föreslår att vi spelar nu på torsdag (26:e juli) klockan 15.
Än så länge vet vi att Carl är ett frågetecken, men om ni kan komma så säg till ASAP, tack.

Edit:
Status
Martoow - åker till arvidsjaur den 4:e, i övrigt är varje dag okej.
Carl - "kommer ett par dagar innan den 2:e".
FiBe - jobbar på dagarna fram till klockan 14.30.
Dennis - Jobbar på dagarna fram till klockan 15.00 i gbg, eventuellt
            bortrest nästa vecka.
Julian - Vet ej
Erik - Vet ej
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Shump

Imorgon torsdag (26:e ) så går det inte, varken för mig eller carl. Men jag har ringt carl och sa till honom att det vore bäst om han kunde komma nån dag innan den 2:e då jonas lan drar igång, så att vi kan lira lite D&D innan. Jag vet inte exakt vilken dag men han sa att det ska nog gå bra. Jag tänkte även ringa till honom igen ikväll och höra med honom om han kan säga någon dag som han kan komma.

Shump

kommer antagligen kunna skriva nytt inlägg till kanske 10 ikväll (25:e juli)

Martoow

Hur blir det nu, kommer Carl till stan så att vi kan lira? ^^
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Martoow

Den 28:e Juli klockan 17 i gedons lokaler. :D

Edit: Väldigt fel datum... det är den 30:e som vi spelar (klockan 17 var rätt iaf). :D
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Carl

Hallå allt folk!

Nu har jag kommit hem från stugan. Jag hörde, från Julle, på telefon, igår eller nåt, att det kanske var D&D idag klockan över fyra någonting. Julle var uppe i norr och mekkade med nåt subtilt, och han skulle komma hem idag klockan fyra tror jag. Han babblade något att ringa och kolla med er eller nåt.

Så jag undrar vilka av er som kan idag, (och jag hoppas att ni tittar på forumet idag, annars ringer väl Julle er, tror jag iallafall).

Vi hörs.

//Mr DM  aka  Carl