Brädspel på torsdagar

Startat av globetrotter, februari 25, 2007, 21.07

Föregående ämne - Nästa ämne

globetrotter

Det är dags i morgon igen. Jag har redan lovat att ta med mig Seasons.
/Carl

globetrotter

Som vanligt i morgon! Jag är troligen där redan kl 17, så jag passar väl på att städa lite då (brukar ju alltid behövas...).
/Carl

globetrotter

Dags i morgon som vanligt!

Liten påminnelse att nästa torsdag är det en röd dag (nationaldagen).
Vi får se ifall det kanske blir tidigare öppning då - håll ögonen på forumet och/eller facebook.
/Carl

globetrotter

Det mesta tyder på att jag inte kommer förrän strax före kl 18 på torsdag, men finns intresse, så hör av er, så ska jag se vad det blir. Tyvärr kunde nog inte Peter förrän tidigast den tiden.
/Carl

Usually_Insane

stämmer, om jag kan ens det. men har ju ledigt så kan stanna extra länge istället
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

globetrotter

Jag kommer imorgon 13/6, men INTE 20/6 (dagen före midsommarafton), 27/6 och 4/7.
Dock tillbaka 11/7 och därefter kommer jag vara där hela sommaren utom 1/8, då jag ska jobba.
(För öden och äventyr på Donau så kan ni följa mig på Facebook...)

Jag räknar med att Peter W håller ställningarna och dörren öppen dessa dagar!
Dock uppdaterar inte han FB-gruppen, utan jag hoppas Oskar kan driva den.
/Carl

globetrotter

Peter har meddelat att han INTE kommer att öppna nästa torsdag, dvs dagen före midsommarafton. De övriga två veckorna räknar han med att vara där.
/Carl

Usually_Insane

Citerar för extra tydlighet:
Citat från: globetrotter skrivet juni 14, 2013, 08.46
Peter har meddelat att han INTE kommer att öppna nästa torsdag, dvs dagen före midsommarafton. De övriga två veckorna räknar han med att vara där.
/Carl

nästa vecka, den 27/6 återupptar vi spelkvällarna, till dess, ha en trevlig midsommar!
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Usually_Insane

Imorgon, klockan 18.00. be there... please ;)

Kör igång direkt, jag har med mig lite spel och Oskar har lagt upp en lista på spel han har på Facebooktråden.

Väl mött!
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Usually_Insane

Imorgon är det Torsdag, spelkväll.

F.y.i.

;)
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

globetrotter

Jag är väldigt sugen på att spela i morgon kväll. Speciellt som jag inhandlat tre nya spel. Quarantine, Fantastiqa och Arctic scavanger. Det första är ett brickläggningsspel där man tar in patienter på ett sjukhus och ska bota dem, men måste samtidigt bygga ut sjukhuset. De övriga bygger på Dominionmekanik men är mer komplexa. Alla är på 2-4 spelare (AS är på 2-5) och tar runt 60 minuter. Vi synes väl?
/Carl

Usually_Insane

Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

globetrotter

Som vanligt i morgon kväll. Jag tar med mig de tre nya spelen igen och några till.
(Som vanlgit skriver jag mer detaljer om vilka spel jag tar med på facebookgruppen ikväll)
/Carl

globetrotter

Spel nu på torsdag som vanligt, fast det lär bli färre nu när "Cillas gäng" inte kommer på tre veckor.

Själv kommer jag INTE nästa torsdag 1 augusti, då jag tyvärr ska jobba kl 14-22.
Å andra sidan är jag ledig hela onsdagen 31/7 (för att jag också jobbar på lördagen), så kanske någon har tid och lust att spela DAGTID då?
/Carl

Usually_Insane

jag kan tänka mig att spela ett visst spel den sista juli ;)
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit