Vill börja spela igen!!!

Startat av jozan, januari 16, 2017, 15.09

Föregående ämne - Nästa ämne

jozan

Hej, alla glada spelare/spelledare

Mitt namn är Erik och skulle väldigt gärna starta en ny spelgrupp på 4-5 spelare. Jag har spelat lite innan men det var ett bra tag sedan.
Det var Eon, Mutant, Göttredemrum?, hm...tror det var dem jag provade på.

Mina favvo genrer är fantasy, Sci-fi, mysterium, okult, skräck kan funka

Jag har rätt många tärningar och en del spel. D&D 3.0, 3.5, Shadowrun, Dragon Age, Star Wars, World Of Darkness

Hör gärna av er här, om ni skulle vara intresserad att starta en grupp :D

mlkr

Hej Erik! Välkommen till Armagedon - har du besökt våra lokaler? Hojta om du vill ha en rundtur eller har några frågor - angående rollspelsgrupper kan det vara värt att posta i vår Facebookgrupp. Jag tror du har större chans att hitta fler intresserade deltagare där.

Sök på: Spelföreningen Armagedon så hittar du oss :)


Skickat från min iPhone med Tapatalk
/Veni Vidi Vicious

jozan

Tack för det varma välkommnandet :) Nej, har inte varit vid era lokaler ännu...ville kolla först om intresse fanns.

En fråga, ligger lokalen nere i stan eller nära tåget kanske? tror inte att jag har sett er lokal innan.
Får posta på facebook sidan också :)

Ah, förresten hur mycket kostar medlemskap, och behöver alla i gruppen vara medlem?

MVH/ Erik

carlsson

Hej och välkommen! :)

Lokalerna ligger i samma hus som Katrinedals Bowlinghall. (typ vid Friskis & Svettis) Googla på Katrinehillsgatan 4 så hittar du.

Medlemskap kostar idag 100,-/år och alla i gruppen måste vara medlemmar.

För detta får man:
- Tillgång till grymma lokaler, med separata rollspelsrum, tabletoprum, kök, målarverkstad etc etc.
- Möjlighet att hyra nyckel som ger tillgång till lokalerna dygnt runt.
- Tillgång till en kiosk.
- Möjlighet att hyra skåp om man vill förvara sina spelprylar i lokalerna (priser 50,-/år för litet skåp och 200,-/år för stort).
- Med mera och så vidare....! :)

På torsdag är vi på plats efter 1730 om du vill komma ner och kika.


Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

jozan

Okej, bor på Engelbrektsgatan..bör nog kunna kika förbi nån gång. ;)

Det var inte dåligt för 100kr/år :) Jag la upp ett facebook medelande också, får se vad det ger :)

Tack för hjälpen!!!