[20050827 13:00] Möte på Armagedon Nr II

Startat av jonas, augusti 19, 2005, 21.14

Föregående ämne - Nästa ämne

jonas

Härmed kallar jag till arrangörsmöte den 27 Augusti i Armagedons lokaler klockan 13:00.

Mötet är öppet men jag förbehåller mig rätten att när det behövs införa stenhård mötesdisciplin.

Har du något du vill säga eller vill du vara delaktig i de beslut som fattas är detta ett av de tillfällen som ges.

jonas

Jag är sjuk och kommer således inte att närvara på dagens möte.

Anders

1). Jag har suttit på dass hela dagen idag. Magen gör revolt, misstänker att mina bristande matkunskaper orsakat bakterier i maten. Sjuk således.

2) Internet-uppkopplingen strulade då vi höll på att byta till trådlöst nätverk på vissa burkar här. Skall vara åtgärdat nu, men hade ingen tillgång till Internet föräns för kanske 20 minuter sedan.

3) Slut på pengar på mobilen...

Ve och olycka som Ni kan se. Jag får väl se det som så att jag hinner fila ännu mera på reglerna till nästa möte då. Ses där!

Anders

Bli dock inte modfällda kamrater, arbetet fortskrider.

Tid för nästa möte frågas.

Gunilla Hellén

Nästa möte är på lördag kl 16.00 tror jag vi sa. Kolla med Dina hon har koll. Loggan som Marie(?) gjort var bra tyckte alla, hon ska toucha den och sedan lägger Robert in den på styrelserumsdatorn med hjälp av något gratis redigeringsprogram GIMP(?). Annars var det väl lite uppdatering av vad Dina gjort och allmän info om arren som kommit in fån Jimmy(?). Det verkar bli bra, tycker en helt i årets konvent oinsatt person.

Jimp

Ill dance for Gil!!


Anders

Vad fan!

Jag har körlektion då mötet är. Kan inte avboka för det är såpass nära till uppkörningen att jag behöver den. Kan jag maila in SÄKs grejjer?

tobias

Har årsmöte med GothCon, kan inte närvara.
/Tobias
Jag är bara här för maten och drycken.