Mutant - Undergångens arvtagare

Startat av Apanpapan, maj 27, 2007, 14.48

Föregående ämne - Nästa ämne

Dina

Jag antar att du menar lör den 13/10?
So long, suckers!

Apanpapan

Bjääh. Kalendern har skrivits om. Fatta vad jag menar. du har rätt kanske... *mutter*
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Dina

Självklart har jag rätt oavsett hur smått du skriver det.
So long, suckers!

Apanpapan

¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Getsen

WTF, ni kan ju inte bara ändra datum sådär.. jag (och även der Dina) prelbokade L5R 13/10 (om jag inte är bortrest, vilket jag inte vet än. Doh -_-).
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

GrandPA

Öhhh då kan jag nog spela. Fast om jag kan eller inte spelar kanske inte så stor roll om två pers ska spela masurajspel.
All for one and more for me

Apanpapan

WTF? Jaja. Vi prelbokade lördagen på spelningen.

"Your as useful as a cockflavoured lollipop."

Patches O'houlihan
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Dina

Nope, jag ska inte spela med Kari den dagen (jag ändrade precis datumet). Detta innebär att den 13:e är det Mu-Tant som gäller (iaf för min del Fredrik).
So long, suckers!

Getsen

Citat från: "Dina"Nope, jag ska inte spela med Kari den dagen (jag ändrade precis datumet). Detta innebär att den 13:e är det Mu-Tant som gäller (iaf för min del Fredrik).

Då var ju det avgjort. Count me in.
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Apanpapan

Spikat lördagen den 13:e. Den übermäktiga spelledaren har köpt nya böcker och vissa involverar lite ändringar och annat för er icke IMM. Men vi kan ta ett snack om det på spelningen. Det ger vissa fördelar och vissa nackdelar för spelarna.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Dina

Icke IMM? Alltså MM, eller finner du det svårt att uttrycka dig på ett, för oss andra, behagande sätt? :)
So long, suckers!

Apanpapan

Om du är icke IMM så är du MM, MMD, MD, RBT (Icke att förväxla med RUBT) eller PSI. Jag behagar alltid kära du.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Apanpapan

Spelning... Nu är det så att finnpajsaren (Han som är otäckt lik Homer) har fest den trettonde. Det undras om spelningen kan flyttas? Isåfall blir det den 12, en fredag. Kan säkert spela på lördagen fram till femtiden eller nåt om ni vill... Bara ett förslag. Om fyra av fem vill lira så lirar vi ändå.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Getsen

Citat från: "Apanpapan"Spelning... Nu är det så att finnpajsaren (Han som är otäckt lik Homer) har fest den trettonde. Det undras om spelningen kan flyttas? Isåfall blir det den 12, en fredag. Kan säkert spela på lördagen fram till femtiden eller nåt om ni vill... Bara ett förslag. Om fyra av fem vill lira så lirar vi ändå.

Jobbar sent på fredagen, så jag kan inte dyka in förrän vid åtta. Tar hellre en kortare spelning på lördagen.
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Apanpapan

Vi kör på lördag som planerat.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)