Hemligheter och Porslin - En L5R kampanj

Startat av Getsen, april 15, 2008, 14.22

Föregående ämne - Nästa ämne

GrandPA

Fredag 31/10: Pasi, pa
Lördag 1/11:
Söndag 2/11: Pasi, pa

Fredag 7/11: Pasi, pa
Lördag 8/11: Pasi, pa
Söndag 9/11: pa
_________________
All for one and more for me

Ivar

Fredag 31/10: Pasi, pa
Lördag 1/11:
Söndag 2/11: Pasi, pa, Ivar
Konvent skall jobba men kan ta ledigt en av dagarna så får jag prata med receptionsansvarig om vilka pass jag vill jobba

Fredag 7/11: Pasi, pa
Lördag 8/11: Pasi, pa
Söndag 9/11: pa, Ivar
Om ni stöter på problem så kontakta mig i sista hand.

Robin

Fredag 31/10: Pasi, pa
Lördag 1/11:
Söndag 2/11: Pasi, pa, Ivar

Fredag 7/11: Pasi, pa, Robin
Lördag 8/11: Pasi, pa, Robin
Söndag 9/11: pa, Ivar, Robin
Jag vann combat med 13.

Ivar

Fredag 31/10: Pasi, pa
Lördag 1/11:
Söndag 2/11: Pasi, pa, Ivar

Fredag 7/11: Pasi, pa, Robin
Lördag 8/11: Pasi, pa, Robin
Söndag 9/11: pa, Robin
Om ni stöter på problem så kontakta mig i sista hand.

Getsen

Lite på samma sätt som ett leende efter tag bara består av tänder så försvann lystret över den här kampanjen och för stunden känner jag mig fruktansvärt oinspirerad och grå gällande Rokugans öden och äventyr. Jag är ungefär en vecka ifrån att börja jobba kvällsskiftet inför julrushen och kommer ha ännu mindre tid att vara på föreningen fram till jul/nyår och med lite tid och mindre engagemang känns det lika bra att lägga den här kampanjen på hyllan. Jag är inte omöjligt inställd till att spelleda något annat när andan faller på igen, men just nu så följer den frammåtanda som behövs endast tyngdlagen. Rakt ner.

Tack för tiden ni la ner, delar av era karaktärshistorier får mig fortfarande att le med en viss skräckblandad förtjusning, och de fångade det gamla talesättet "det finns inga samuraj-dramer som slutar lyckligt" mycket väl. Även ett tack till er som uppskattade flavour-texterna.

Om ni inte tröttnat på L5R efter det här så sitter Kari ganska ofta nere på armagedon och kan säkert tänka sig att spelleda igen om man mutar honom med en strid ström med banan-milkshake. Buss på!! ;-)

Peace.
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."