Innebandy

Startat av Apanpapan, augusti 29, 2006, 21.29

Föregående ämne - Nästa ämne

Apanpapan

Nu är det så att tomtarna på kommunen inte har hört av sig till mig men jag har lyckats jaga fatt på en tid på tisdagar 21.30 - 22.30 i Lundbyhallen. Det är inte det bästa men bättre än inget. Några åsikter?
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Niklas

För min del så är det ingen höjdartid men det blir som det blir...

Apanpapan

Jag har ringt och lämnat mitt nummer två gånger nu men inte fan händer det något. Luktar innebandyfri höst...
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Apanpapan

Innebandy på onsdagar 21.30 - 22.30! Börjar imorgon! Be there or be square.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Sparvel

Argh :/
Imorrn vet jag inte om jag kan då vi måste planera hur man dör på mest smärtsamma sätt i kampanjen ;) och såmt brukar juh ta tid att planera, för annars dör man bara som vanligt, och då är det juh ingen mening :/

Men jag försöker ta mig dit. Finns det möjlighet att lifta hem med nån? för annars e den tiden ganska körd för min del, tänker inte gå hem till norrby den tiden själv :(
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

Robin

Marie, Lundbyhallen ligger ju skitnära Norrby...
Jag vann combat med 13.

Robin

Min gamla klubba är nog död för övrigt, har en ny hemma hos mina föräldrar, så det dröjer nog ett par veckor innan jag kommer. Kommer det att vara varje onsdag? Och är det någon som bor i närheten av mig nuförtiden som jag kan åka med? (Bergdalen :) )
Jag vann combat med 13.

Sparvel

Robin, Lundbyhallen är nog ca 3km från där jag bor...
/pat
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

Barcus

jag kommer i kunna köra sparvel hem efter inebandyn och även robin vissa dagar beroende på vart jag skall sova just den natten.

men jag kommer vara med och spela inebandy helt klart.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Robin

hem brukar lösa sig, det är DIT som jag hade tänkt mig... :P

E.g. bor någon runt Bergdalen som jag kan åka med?
Jag vann combat med 13.

Sparvel

vart skall herr barcus sova på onsdag då? =P
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

Robin

Hans flickvän bor ett par gator bort :P
Jag vann combat med 13.

Barcus

om jag sover hos den där flickvännen kan jag vara snääll och köra dig hem än då inte så långt.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Sparvel

oki, då får vi se om man orkar spela innebandy efter ddr pass på onsdag ^_^
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

Robin

Citat från: "Barcus"om jag sover hos den där flickvännen kan jag vara snääll och köra dig hem än då inte så långt.

Aha, du multi-taskar?

Oj, vad dålig den var. *Kryper tillbaks ner i hålet på jobbet*.
Jag vann combat med 13.