klubbmästerskap i bordshockey

Startat av Fluff, januari 07, 2008, 00.43

Föregående ämne - Nästa ämne

Fluff

givetvis måste det väl finnas ett klubbmästerskap. då sista anmälningsdag till SM är den 1 februari och ett klubbmästerskap är ett bra tillfälle att komma i form inför SM så föreslår jag att Armagedons KM i bordshockey spelas söndagen den 27 januari.

så var med på klubbmästerskapet och kom i form inför SM.

har för tillfället ingen plan över sista anmälningstid till KM men skriv upp om ni är intresserade. ju fler desto roligare!
ät en makaron till!

KingMattias


Brain

Om inget akut dyker upp är jag med!
Tomas Davidsson

Fluff

kanon. beroende på hur många det blir så får vi se vad det blr för upplägg. skulle tippa det blir ett upplägg typ bsk, alla möter alla två ggr och sedan de med bäst poäng vidare till semi.
ät en makaron till!

centrifugminut

nu har jag också lyckats registrera mig (efter tre försök eftersom de där handskrivna tecknena är sä jävla svåra att läsa) och jag ser fram emot ett rafflande km! / david

Fluff

tiden är nu bestämd. vi kör igång med km kl 14.

så det är bara att dyka upp. ju fler som kommer desto roligare blir det.
ät en makaron till!

KingMattias

Citat från: "centrifugminut"nu har jag också lyckats registrera mig (efter tre försök eftersom de där handskrivna tecknena är sä jävla svåra att läsa) och jag ser fram emot ett rafflande km! / david

Ha! Jag hade samma problem! Tog mig typ 4 ggr!

Bra tid, passar bra, då jag är så slö på helgerna...

Fluff

då var det avgjort. 5 tappra slogs om den ärofulla titeln och den som slogs stabilast (i insläppta mål/match) var David.

grattis igen.
ät en makaron till!

KingMattias

Citat från: "Fluff"då var det avgjort. 5 tappra slogs om den ärofulla titeln och den som slogs stabilast (i insläppta mål/match) var David.

grattis igen.


GRATTIS DAVID!   :D

centrifugminut