Blood Bowl - BSK 30

Startat av mlkr, september 24, 2012, 11.59

Föregående ämne - Nästa ämne

mlkr

Hej allihopa jag heter Marcus Mellqvist och jag är en snäll, glad kille på 30 jordsnurr. Jag söker en trevlig, fin tjej som älskar BLOOD BOWL! ;D

Hej,
Tror ni det finns intresse och deltagare nog för att arrangera en turnering i Blood Bowl på BSK 30? Jag har lirat detta härliga spel på pc ett bra tag, precis gett mig på brädspelet och skulle gärna se att det spelas under BSK.

Jag kan stå som huvudansvarig arrangör, sköta det mesta praktiska och sådant under konventet men behöver garanterat diskutera & få hjälp med upplägget inför.
Låter det intressant? Några av er bör ha någorlunda koll på vem jag är och vad jag går för. Finns intresset och supporten så fixar jag detta :)

/MM
/Veni Vidi Vicious

Brain

Ja, vi har gärna en BB-turnering på BSK30.
PM:ar dig i kväll
Tomas Davidsson

mlkr

Då är det iallafall bestämt från min sida att det blir ett Blood Bowl arrangemang på BSK 30!

BORCBOWL får det heta och jag ska försöka få till ett godkännande av NAF så att det blir extra roligt att komma och spela för dem som är medlemmar där.
anways - info kommer upp inom kort på hemsidan så se till att sprida land och rike runt och kanske utanför också så att vi får många anmälningar och fler glada konventsbesökare!

tjo /MM
/Veni Vidi Vicious

jonte

Vill bara tillägga mitt gillande. Får se om mitt gröna gäng "De Orceslösa" orkar att ta sig dit.