Målar dag Hordes Warmachine eller om du behöver måla klart ngt!

Startat av Andreas Graae, oktober 03, 2013, 14.21

Föregående ämne - Nästa ämne

Andreas Graae

Jag har funderat på detta ett tag o det är angående en Målardag. Samlas o tjöta skit, måla, tipsa varandra kanske spela en match eller 2.

Antingen så kör vi det Lördagen den 12 Oktober eller lördagen den 26 Oktober!
Blir väl drop in hela dagen men jag ska la försöka fixa fram en nyckel o vara där runt 10-11 tiden.


Så vad tycks ?
(kul om nya spelare kunde komma så ser vi vilka som är intresserade av hordes o warmachines ;) )


Meldon

Hmm, jag skulle kunna va på, man har ju alltid nåt liggande som behöver målas :)
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Andreas Graae

Ja men det hade la varit trevligt! Men David....ngt som vrit trevligare hade varit om du spelade lite mera HORDES! U have 2!

Meldon

Uhmm, systemet var nog lite för tävlinginriktat för mig.. Känns som man måste sitta o finputsa o träna väldigt mycket med sina listor.. I dont do that... ;)
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Ola

Kan gärna komma ner och måla lite. "Nisse-Hult" (läs inte "gud") vet att det behövs...  ::)
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

Cassarus

Jag är gärna på, låter jävligt gött!
Men då får det bli den 26e, nästa helg ska jag stå i Sveroks monter på Svenska E-sportfinalen i Jönköping.  8)
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Robin

Jag vann combat med 13.

Andreas Graae

Går ju gevetvis o köra den 19 den lördagen me, eller söndagar eller vilken dag som hellst. Jag skrev mest upp den 12 o 26 för de e helger jag själv kan (dock den 12 skulle man på 20 års fest på kvällen....men de e ju på kvällen så ska nog hina målalite me)

Mycket handlar ju att ngn måste ta tag i saker för det ska hända ngt men man kan givetvis bestämma andra dagar eller ta mer dagar än d angivna, för de flesta har nu mindre än en månad på sig o få ihop ngt vettigt till BSK (dem som ska vara med iaf)

Men kul om folk kommer den 12e iaf! till o börja med!

Lord Black

jo jag kan väll alla dagar och jag behöver verkligen något som får mig att måla mer än 30 minuter per dag om det skall bli mer än 3 färger per modell.
"I hate them not because they hate us but because  they are incapabel of good, honest human hatred"
Inquisitor Angmar on Tyranids

Ola

mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

Meldon

There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Lord Black

Blir det något målande nu på lördag (19e)?
Börjar nästan överväga att ha bara 3 färger på några av modellerna för det ser inte ljust ut att få till alla modeller så bra som jag vill :(
"I hate them not because they hate us but because  they are incapabel of good, honest human hatred"
Inquisitor Angmar on Tyranids

Martin Larsson

Ingen aning från min sida, lutar åt att jag kommer dricka öl dagen innan så.....
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Cassarus

Kan vi inte spela lite på lördag? Har en polare som kommer upp från Lund och han var sugen på att lira lite!
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Martin Larsson

Im game någonstans inte allt för tidigt på eftermiddagen, är nog bra om man hämtat sig från dagen innan först :P
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.