Mer fys!

Startat av rAWTAZ, augusti 22, 2005, 12.44

Föregående ämne - Nästa ämne

rAWTAZ

Hallo,

När får vi reda på hur det går med föreningens ansökan om att använda Boråshallen för fysaktiviteter? Jag antar att det är vad som inväntas för stunden :J

// Leo

Clifford

Fråga Mathias Hake, idrottssektionschef.

rAWTAZ

Citat från: "Clifford"Fråga Mathias Hake, idrottssektionschef.
Jamen. Var e han då? =P

Trodde Pasi va inblandad i d där på nåt sätt, av nån anledning =o Men jag skall hålla utkik.

Apanpapan

På måndag börjar det. Så det så. 21.00 - 22.30 i lundbyhallen.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

rAWTAZ

w00t :mrgreen:

Niklas

Ska bli kul att se om ni har lyckats bli bättre än vad ni var förra året... spela fult kan ju ni iofs men det är ju inte det innebandy går ut på. Så jag ger er chansen att träna upp er två ggr utan mig och sen är det upp till bevis.

Svårt att vara ödmjuk när man är bäst!

Apanpapan

Ska ballerinan börja lipa nu eller?  :lol:
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Niklas

Näe då... sätter min nivå på er nivå i år.  Spelar du/ni fult ger jag bara igen... inte svårare än så.  8)

Ska bli jävligt kul med innebandy igen.  :D

rAWTAZ

Innebandy e askul :) Iaf när det går bra :/

Niklas

Önskar svar från ansvariga på om liret är flyttat från lundby till almås...

Kul att veta till veckan som kommer.

rAWTAZ

Citat från: "Nisse"Önskar svar från ansvariga på om liret är flyttat från lundby till almås...

Kul att veta till veckan som kommer.
Min bestämda uppfattning är att fom nästa vecka, alltså v38, så är innebandyn i Almåshallen på onsdagar. Måndagar är oförändrade. :)

Förutsatt att inget förhindrat det that is.

Niklas

då vet man att det är i Almås på onsdagar men varför. Bättre tid? Isåfall vilken tid är det?

rAWTAZ

Citat från: "Nisse"då vet man att det är i Almås på onsdagar men varför. Bättre tid? Isåfall vilken tid är det?
Det är samma tid.

Anledningen till bytet är att de som hade tiden i almås ville byta med föreningen pga att deras tränare som skulle vara 2100 i almås på onsdagarna slutade precis samma tid bort i någon annan hall. Därav lite tidskrock.

rAWTAZ

Faan, folk får ju börja vara på innebandyn mer än nu?

Vi är ett antal som e stadiga där borta, men nog kan det vara trevlig med mer folk och avbytare så man kan hålla trycker uppe ännu mer :D

Clifford

jag vill men kan inte....:(