Buggrapportering för speldatorerna på Geddon

Startat av Martin Larsson, juli 13, 2005, 12.37

Föregående ämne - Nästa ämne

dagle

Citat från: "Clifford"
*edit*
Dessutom verkar Bornet ÅTERIGEN ha strul med uppkopplingen. Bara att hoppas att någon där snart har gått klart sin html-för-nybörjare-kurs och kan fixa deras problem...
Då jag vet vad felet är/var så kan jag säga att det var en temporär lösning.... Felet beror på att : Packet Logic inte logar riktigt trafiken och spottar bort en del packet... Killarna från Varberg (som har gjort produkten) vet inte heller riktigt vad felet är men det funkar inte just nu men kan ge mer info nån gång (hos mig funkar det ganska fint iaf).

dagle

Det är skumt mycket virus på geddons burkar :S. Har rensat en av dem och man bör inte använda någon av geddons burkar till att använda kolla något privat (vilken man aldrig skall göra!). Då det är massa keyloggers och annat skit igång..

Någon jävel har laddat ner något spel som heter snowballwars.exe, spelet innehöll bara 20 virus men har hemtat 120 kompisar som har lekt ganska bra.. Gaaaah, man blir så trött på windows i bland... (skall leka med obsd när jag kommer hem, finns 0 virus till det OSet!)

Sedan är det något småglin som tycker att det är jävligt roligt att göra sönder stolarna i datorsalen (drar ut stoppningen). Golvet ser för jävligt ut ibland (har städat det 2 gånger...)

Clifford

18 års åldersgräns rakt av framöver då de jävla horynglen fortfarande inte klarar av att sköta sig. Obs personlig åsikt i upprört tillstånd. Geddons datorer har den effekten på mig nu för tiden.

Fluff

hur mycket används datorerna av äldre medlemmar?
känns som om det bara är småkids som sitter vid dem.
ät en makaron till!

Niklas

Skippa burkarna... är vår ordförande med sin samling kids kvar?

Fluff

ja det känns lite som att man kan skippa dem om det ändå inte sköts.
ät en makaron till!

Ewers

Kan ju informera om att jag kommer föreslå styrelsen på styrelsemötet på söndag att sälja de kvarvarande burkarna (till medlemmar naturligtvis) så att föreningen endast står för uppkoppling och nätverk.

Mvh /F

Niklas

Yay!!!  :D  Får man vara med och rösta?