Necromunda

Startat av Martin Larsson, februari 24, 2005, 15.57

Föregående ämne - Nästa ämne

Möte för intresserade onsdag den 3/3

Jag kan!
7 (100%)
Kan inte :(
0 (0%)

Antal personer som röstat: 7

Omröstningen har avslutats: mars 04, 2005, 15.57

Meldon

Jag hoppas att jag kommer kunna vara lite mer aktiv denna onsdag än vad jag vart förra..
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Heavy

http://homepage.eircom.net/~thevault/warvault/necromunda/index.html

Lite extragäng..

Wyrderna och Genestealer Culten ser helt ok ut..

Maggots och Ratmen tror jag inte sådär stenhårt på dock  :roll:
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Ewers

Genestealers fick mig att vilja vara med.   :D

Måste snacka med er "hunks" på onsdag...

/F

deadbolt

Citat från: "Heavy"http://homepage.eircom.net/~thevault/warvault/necromunda/index.html

Lite extragäng..

Wyrderna och Genestealer Culten ser helt ok ut..

Maggots och Ratmen tror jag inte sådär stenhårt på dock  :roll:

vetefan om genestealerculten är så vettig utan ändringar, hängde genast upp mig på magusen och hans skills + varianten av capture. känns som man får begränsa dessa på ett vettigt sätt.
//E
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Martin Larsson

Får nog hålla med Sala, Stealercultens capture e obcent bra, att dö på 5+ efter varje dust e sjukt.

Sen känns det också ganska fett att både ha tillgång till alla trupper ur ett hus, med deras skills samt stealers...
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Heavy

Ja, man får göra om capture, och förmodligen säga att alla "vanliga gangers" blir Orlocks..

Däremot tycker jag inte att magusen är så överdriven.. Han kostar ju fasiken 140 creds.. En gangleader kostar mycket mindre ju..

Man får en magus, en stealer, en eller två hybrider och kanske 2 gangers från början, inte sådör värst mycket att hänga i julgranen egentglien..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Usually_Insane

oki, jag har fixat det med pappa nu. på onsdag morgon/förmiddag kan vi komma och hämta stuff. allt som behövs nu är en rymlig bil och någon som kan köra. Nån som kan?
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Heavy

Citat från: "Usually_Insane"oki, jag har fixat det med pappa nu. på onsdag morgon/förmiddag kan vi komma och hämta stuff. allt som behövs nu är en rymlig bil och någon som kan köra. Nån som kan?

Om jag är där på onsdag fm så kör jag, men eventuellt så måste jag jobba på förmiddagen fram till lunch..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Martin Larsson

Har varken bil eller körkort, så jag lär inte kunna fixa´t tyvärr...
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

deadbolt

vilken tid ämnar vi köra igång, komer själv mellan 16 - 17.30
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Heavy

Jag kommer så tidigt som möjligt på förmiddagen..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Martin Larsson

Jag skitar på att va där vid runt kl 1
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

deadbolt

Citat från: "Martin Larsson"Jag skitar på att va där vid runt kl 1

glöm inte ta på dej tofflorna å tvätta händerna först  :lol:
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Usually_Insane

oki, jag har en stark aversion mot ordet kanske,  inget personligt Heavy, jag har bara hört tillräckligt många "kanske" som egentligen var "nej" att jag inte kan sätta någon tilltro till det :(

Så jag frågar återigen:
    Är det någon som kan tillhandahålla en bil innan klockan 12.00?

    Är det någon som kan köra bil innan klockan 12.00?
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Meldon

Jag kommer nog inta att kunna komma ner innan15,30 - 1600..
There are no friends in the real world, just less hostile enemies