Magic

Startat av nilP, februari 01, 2009, 17.37

Föregående ämne - Nästa ämne

Xyzar

Jag david och billy gasar iväg med Janne imorgon, ganska fullt i bilen nu då. Ses i top8an där ;)
There is no IRL, there is only AFK.

Barcus

Jag kommer åka både lördag och söndag på lördag har jag som det ser ut nu bara en person till i bilen.

Söndag löser vi så vi inte behöver åka 2 bilar ner om det inte behövs.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Plutonergy

Citat från: "Xyzar"Jag david och billy gasar iväg med Janne imorgon, ganska fullt i bilen nu då. Ses i top8an där ;)

Top8 ffs! :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Barcus

Skit jag o robin blev 1 o 2 reserv på lördagen så ni som känner någon som skall dit så är det okay att knäcka lite ben.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Plutonergy

Citat från: "Xyzar"Jag david och billy gasar iväg med Janne imorgon, ganska fullt i bilen nu då. Ses i top8an där ;)

Nils ochså..
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Barcus

Spela kort tisdag kväll onsdag hela dagen och kvällen det är de dagarna jag kan i veckan spelar nästan vilket format som helst kan även tänka mig att kub drafta.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

JElfving

kan pyssla med kub/spela kort idag efter 15.00 och imorrn hela dagen. onsdag kan jag fram till kl 14.

JElfving

kan pyssla med kub/spela kort idag efter 15.00 och imorrn hela dagen. onsdag kan jag fram till kl 14.

Barcus

Kommer åka ner efter jobbet idag men skall bara hämta räkningar sen på tisdag är det styrelse kl20 kan typ från 18:20.  

Men onsdag är jag ledig kan man kanske trixa lite på förmiddagen.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Plutonergy

Jag kan kubpyssla efter lunch i morgon, tisdag. Skall hämta min dotter 16:00 på dagis..
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

JElfving

ok, säg bara en tid billy :)

Plutonergy

Citat från: "JElfving"ok, säg bara en tid billy :)

Skulle tro runt 13-tiden. jag hör av mig... :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

JElfving

kan tänka mig att spela lite magic idag. kub/edh/whatever. kan fram till 16.

Plutonergy

Citat från: "JElfving"kan tänka mig att spela lite magic idag. kub/edh/whatever. kan fram till 16.

Inlägg postat 6:49 AM??? :)
Jag åker till GBG runt 13 tiden tror jag, annars hade jag gärna kört en kub sealed mitt på dagen :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Brain

Någon som är intresserad av att köra något ikväll?
Tomas Davidsson