Butiker

Startat av Zebulon, maj 13, 2008, 22.19

Föregående ämne - Nästa ämne

Zebulon

Så långt:

Juntant - Tyngpunkt på demande. Högintressant?
TAKE, v.t. To acquire, frequently by force but preferably by stealth.

Zebulon

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Juntan är intressarade av att besöka erat konvent med sin butik.

Juntan erbjuder
* Billigt & brett sortiment. Sortimentet är i många delar unikt då det supportar
singlar inom magic, D&D, Starwars & heroclix.
* D&D minis demobord & drafter
* SW minis demobord & drafter
* Heroclix demobord & drafter
* Magic tcg arrangemang
* juntan kan även hyra ut warhammer bord inkl terräng om intresse för detta finns.
* Juntan är en spelande butik, vilket innebär att själva butiken skall vara ett
spelarrangemang, ett konvent på konventen.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
TAKE, v.t. To acquire, frequently by force but preferably by stealth.

Daniel

Jag tycker definitivt att de ska komma, de hade en hel del igång under gothcon. De riktar sig nog mer till lite yngre folk också, ungefär som magic gör (oj vad jag kommer att få för detta)...

Jag vill i alla fall se mer butiker detta året än de tidigare två åren och gärna att butikerna också håller i lite turneringar eller prova på.

// Daniel
Daniel Johansson

Brädspel är min grej!

http://spel.nsson.nu - Ska du köpa spel?

Brain

Citat från: "Zebulon"Juntan - Tyngpunkt på demande. Högintressant?

Mycket bra!

Citat från: "Daniel"...riktar sig nog mer till lite yngre folk också, ungefär som magic gör...

Snälla, håll konventstrådarna till en "No Trolling Zone"
Tomas Davidsson

Daniel

Citat från: "Brain"
Citat från: "Daniel"...riktar sig nog mer till lite yngre folk också, ungefär som magic gör...

Snälla, håll konventstrådarna till en "No Trolling Zone"

Ursäkta mig, mitt inlägg baserades helt på mina intrycka jag har fått från att kolla in mycket kort i magic rummet på div. konvent.  :roll:

Edit: Stavfel
Daniel Johansson

Brädspel är min grej!

http://spel.nsson.nu - Ska du köpa spel?

Zebulon

Vill man sprida butikerna eller ha dem på samma yta? (caféet, Sandgärdet).
TAKE, v.t. To acquire, frequently by force but preferably by stealth.

globetrotter

Archie på Azimogames klagade ifjol på att de var väldigt off, så det dröjde innan några kunder hittade dit. Ett av problemen var att dörren mot "gatan" inte fick öppnas.

Dock har Azimogames gått i graven, så Archie kommer inte i år.
/Carl

Beorn

Är några fler butiker på gång till BSK?
Björn

Beorn

Kanske Gamer's Vault? Någon som vet?
Björn

Brain

Citat från: "Beorn"Kanske Gamer's Vault? Någon som vet?

Skall väl komma vad jag vet.
Goblin Games har också visat intresse men jag får inte kontakt med Anders just nu som har affärsbiten.
Tomas Davidsson

Gamersvault

Gamersvault kommer gärna om man får tag i dom som håller i butiksdelen, jag har mejlat nu några gånger men får inga svar.
Jag har pratat med Henrik på Goblin Games och han var med intresserad av att komma.

Jag håller med globetrotter, men det var inte bara Azimo som klagade på att butikerna låg avsides p.g.a att dörren mot gatan inte fick öppnas, det var två dörrar vi var tvungna att hålla stängt.
Den enda ingången som fanns var att man fick gå runt halva bygnaden för att hitta rätt, plus att stora ingången var smockat av figurspelarna så att man fick gå slalom bland borden för att hitta rätt dörr som var öppen, platsen som sådan var det inga bekymmer med, ljus lokal och bra insyn från gatan för folket som gick förbi och var nyfikna på vad som var på gång i högskolan under helgen.

Jag kommer med butiken så fort jag får klartecken med Gamersvault den Boråsare som jag är!

Mvh Ingemar
Gamersvault