BSK 23 - 2005

Startat av Clifford, november 10, 2004, 06.28

Föregående ämne - Nästa ämne

Skall vi ha ett BSK 2005?

Ja!
35 (94.6%)
Nej!
2 (5.4%)

Antal personer som röstat: 35

Omröstningen har avslutats: november 10, 2004, 06.28

Martin Larsson

Citat från: "Clifford"Jo, det är sant att nån godtyckling avlönad individ kan göra hemsidan, så frågan borde vara:

Vem strukturerar och bestämmer hur vår hemsida till BSK ska vara och vad den behöver för att fungera perfekt med allt från arrangemang till föranmälan?

Själva jobbet-inga problem, men i år gjordes jobbet av någon som INTE vissta riktigt vad som behövdes till typ anmälningsinfo.

Ja, det är ju helt sant.
Enligt mig så borde BSK sekten bestämma sig för layout så fort de börjar jobba med projektet, dvs först av allt, och direkt rekvidera lämplig hobbyhacker till att yxa ihop det hela. Utifall bristande fantasi råder så är en annan varriant e att rekvidera lämplig hobbyhacker, och be denne komma in med typ 3 förslag och sedan ta det som verkar bäst 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

sebbe

hur pass avancerad kodning används till sidan?
är det php som skickar uppgifter via e-mail?

om det inte är mycket krångligare än så så skulle jag kunna lösa det (lite beroende på när hemsidan skall vara uppe/när man behöver anmäla sig), jag är inte så bra på att komma på hur det ska se ut bara..
vi skulle kunna spåna lite på det i vår/sommar iallfall och se hur det går.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Clifford

Sebbe: Php via email har jag för mig den använder. Det finns också två olika anmälningssystem, ett ihopsnickrat för två år sen och ett som köptes i år. Båda har brister som måste fixas i form av vilken information de tar emot. Spelpass saknas t.ex. på årets version.

Martin Larsson

Vilka är BSK-gruppen i år, och kommer de att hålla nått möte snart :?:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Heavy

Citat från: "Martin Larsson"Vilka är BSK-gruppen i år, och kommer de att hålla nått möte snart :?:

Det enda jag vet är att Dina är överkucku, men det kanske är till en liten hjålp iallafall  8)
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Martin Larsson

Tack Heavy, men den lilla delen information har jag tyvärr oxå listat ut tack vare protokollet du försåg mig med. Den mer intressanta delen av frågan består fortfarande obesvarad tyvärr :(
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Heavy

Jo, jag förstår det.. :)
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

sebbe

vad som kommer hända är väl att dina kommer sammankalla folk till ett möte där vi bestämmer en del saker och sen ett till och ett till och under något av dessa möten bestämmer vi vilka som skall vara i staben eller vad man ska kalla det.
så som svar på din fråga, förutsatt att jag inte är ute och joggar (sannolikt inte, jag är lat och det är kallt), så består bsk-gruppen av vem som helst som vill vara med.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Björn

Citat från: "sebbe"vad som kommer hända är väl att dina kommer sammankalla folk till ett möte där vi bestämmer en del saker och sen ett till och ett till och under något av dessa möten bestämmer vi vilka som skall vara i staben eller vad man ska kalla det.
så som svar på din fråga, förutsatt att jag inte är ute och joggar (sannolikt inte, jag är lat och det är kallt), så består bsk-gruppen av vem som helst som vill vara med.

Jo, för att göra det lite klarare: innan det har hållts ngt första möte, vilket borde sammankallas av sekt.chef, finns det bara en person nämligen sekt.chef:en. Alla andra är bara "intresserade idioter".

Martin: Var det en uppriktig undran eller skulle din fråga bara vara en känga åt ansvarig att sammankalla möte?

Martin Larsson

Citat från: "Björn"Martin: Var det en uppriktig undran?

JA :!:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Yyrkoon

/me ställer sig i lokalen och yttrar

"Jag kan hjälpa till och skapa en hemsida som är funktionell, följer årets tema och har anmälningsformulär."

Jag hittas lättast på http://forum.rollspel.nu som Yyrkoon om jag får total sanityloss och inte hittar hit igen. Men klart det skall bli ett BSK även i år!

Yyrkoon

Man får ett udda fel när man postar inlägg, något med sökväg och emailfunktion..

Clifford

Citat från: "Yyrkoon"Man får ett udda fel när man postar inlägg, något med sökväg och emailfunktion..

Vi vet, ett problem som uppstod vid flytten av forumet. Ignorera det tills vidare.

emil

Ett mindre announcement, en hel del vet redan om det, men för andra som inte vet:

Jag kommer inte ta ansvaret för WH framtida BSKs, så det kan behövas lite folk som vill hålla i det. Just nu verkar Dyne o Larsson vilja hålla i det, men de vill säkert ha extrafolk som hjälper till.

Före BSK kommer jag givetvis hjälpa till med turneringen med terrängbygge, frågor om organisation osv, men utöver det vill jag i framtiden pensionera mig och låta yngre förmågor ta över.

Snuviga hälsningar
Don Emilhio Carlzone, billigaste DoW-generalen i Svedala.

Martin Larsson

Om inte jag fattade dig fel så kan du tänka dig att sitta med, men inte ta emot listor typ, stämmer det fortfarande :?:

Som övrig extra person vet jag att Sala är intresserad.
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.