Organisera mera > Lokalveckan

HJÄLP!!!

<< < (2/2)

carlsson:
Som sagt, det finns tre sektioner tömda i dagsläget. Vi har inte stressat på tömningen eftersom dessa har funnits tillgängliga sedan i måndags typ.

Ang måndag så vet jag inte, det kanske finns att göra, kanske inte. Vi kör på idag så mycket vi orkar. Imorgon kan inte jag.

Daniel:

--- Citat från: "carlsson" ---Ang måndag så vet jag inte, det kanske finns att göra, kanske inte. Vi kör på idag så mycket vi orkar. Imorgon kan inte jag.
--- Slut citat ---

Hör av dig om det är något, annars så är jag nere på tisdag och kan hugga i då om det skulle behövas!

Förresten vem spelade du mot på förra ASL-dagen?
SN (Stefan Nilsson?)

// Daniel

cracked_open:
Låter kanon då skall jag ta tag i detta snarast  :D

carlsson:

--- Citat från: "Daniel" ---Hör av dig om det är något, annars så är jag nere på tisdag och kan hugga i då om det skulle behövas!
--- Slut citat ---

Ja, faktiskt så är det så att det behövs hjälp även idag. Marus är nere och grejar och jag tror att han bra koll på vad som behöver göras. Det finns ett antal småpunkter som kan tas i.

--- Citera ---Förresten vem spelade du mot på förra ASL-dagen?
SN (Stefan Nilsson?)
--- Slut citat ---

Stefan Nilsson dä.

soulreaper:
Ledsen att jag inte har kunnat vara nere den senaste veckan men jag har gått övet till ett timvik och det i kombination med div. studentfester har hållt mig upptagen hela veckan!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion