Organisera mera > Lokalveckan

Lokalvecka 10-17/6 2007

(1/5) > >>

carlsson:
Lokalvecka 2, 2007

Då var det dags för andra lokalveckan i år! Vår intention denna gången är att färdigställa allt småpill som inte gjorde klart förra veckan, men också att måla alla skåpen samt polera golvet. Efter detta räknar vi med att ha en superfräsch och fin lokal att spela i! :)

Således behöver föreningen din hjälp! Som tack får du inte bara ära utan även nåt gott från kiosken.

Vi smygstartar söndagen 10 Juni, och avser att hålla på varje kväll från 1700 och framåt den 11-17:e Juni.

En åtgärdslista kommer snart att finnas tillgänglig. Har du redan nu idéer om vad du vill göra, eller se gjort, är du välkommen att droppa ett inlägg!

Brain:
Räknar med att kunna medverka även denna städvecka.

Vill bara propsa på en nogrann synkronisering av skåpsflyttningar kontra dörrblästring.

Det är väldigt dumt att försöka flytta ett skåp när dörren saknas (särskilt mitt då hjulen krånglar).

soulreaper:
vet inte hur mycket jag kan delta men hoppas på mycket tror att jag ska till lund den 11:e men sen borde det vara ganska lungt...

Kalle:
vill hjälpa till men kommer jobba kväll. finns det något man kan göra på förmiddagarna?

carlsson:

--- Citat från: "Kalle" ---vill hjälpa till men kommer jobba kväll. finns det något man kan göra på förmiddagarna?
--- Slut citat ---

Visst gör det det. Tvättning av fönster är exempel på en sådan sak. Detta är inte världsroligast att göra helt själv, så jag skulle rekommendera att du hittar någon annan som också är med.

Andra saker man kan göra är sopborstning, dammsugning och allmänt iordningplockande...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion