Huvudpunkter
- Databasen
- Personal
- Sovlokaler
- Bord
Anmäl i tråden om ni tänker komma även ifall ni skulle vilja komma men har förhinder.
Observera att mötet är flyttat till 17.00
har tyvärr tvättid och kommer inte medverka.
Kommer få skjuta på mötet. Insåg att jag har ett dop att medverka på.
Ny tid kommer!
Mötet framflyttat till 17.00
Jag dyker upp om inget oväntat händer
Jag med.
har fortfarande tvättid samt besök.
Har fått förhinder. Svärmor har kalas....
Möte 17.00
Närvarande: Brain, Pierre
Huvudpunkter
- Databasen
Up and running. Anmälningar börjar droppa in.
- Personal
Börjar komma in, runt 10 än så länge
- Sovlokaler
Bellona prelbokat, det tittas på mer lokaler bl a Bäckäng och Viskastrand. Kåren håller på att bokas.
- Bord
Letas efter med ljus och lykta.
- Lokalkris
Rabalder (Kårens övervåning) uthyrt. Förhoppningsvis är det min förbokning som gått in men att dom inte kollat det ordentligt.
Rabalder är vår Cafeteria så det skulle ställa till en del problem med att mista denna.
Albrechts har ännu inte svarat om Röda och Gröna Matsalen och detta är ej heller bra.
Krisplaner har börjat skissas på. I extremaste fall blir BSK ett Warhammer och Magic-konvent utan kiosk och möjligheter till Brädspel under lördagen. Finner detta extremt osannolikt att så sker men detta är extremläget.
- Hemsidan och Arrangemang
Arrangemang är främst ej införda då då endast ett fåtal texter inkommit. De texter som inkommit kommer upp under v 40.
Nästa möte är den 9/10 13.00. Efter konventsmötet kommer en Brädspelsdag att hållas.
2....? :(
Är inte meningen med BSK, meningen för vår förening, att vi alla medlemmar ska engagera oss och vara delaktiga? :wink:
Kom in i matchen folk! Var en i laget! :D
Kan man inte gå på ett möte så kan man inte, men resten.... :oops:
Mina 50 öre.
Fråga på hur det här med dörrar ser ut i dagsläget?
Öppnas stängas manuellt 21.00-ca08(9).00
Citat från: "deadrabbit"Fråga på hur det här med dörrar ser ut i dagsläget?
Öppnas stängas manuellt 21.00-ca08(9).00
Kommer kontakta HiB i veckan gällande ventilation och dörrar. Några särskilda önskemål från SÄK?
Citat från: "Ola"2....? :(
Är inte meningen med BSK, meningen för vår förening, att vi alla medlemmar ska engagera oss och vara delaktiga? :wink:
Kom in i matchen folk! Var en i laget! :D
Kan man inte gå på ett möte så kan man inte, men resten.... :oops:
Mina 50 öre.
Har glömt att skriva Tack, Ola :thumbright:
citerar Anders tidigare post:
Citat"Det här med att öppna dörrarna för att ingen i tid bemödar sig avboka låsningen hos bevakningsbolaget anser vi inte faller inom säkerhetens arbetsområde. Se gärna över denna rutin i god tid och föreslå alternativa lösningar så att vi inte sitter i samma sits som tidigare år. Eftersom ingen i säkerheten arbetar ensam vid rond eller stationära uppdrag så kan det bli så att SÄK går på rond och då saknas personal som kan sitta vid dörren. Det bästa vore att sätta receptionen i nära anslutning till dörren så att alla kan hjälpas åt att ha koll på entrédörren (till stora byggnaden, Sandgärdet låses ju efter WFB/40K-turneringarnas slut på nätterna i.a.f.). Då har man dessutom smidigt möjligheten att erbjuda alla förbipasserande entrébiljett. "
*Önskemål ingen ifrån SÄK som vaktar och öppnar dörren manuellt
*Målbild/lösning läs igenom ovan och kolla vilka funktioner receptionen kan ha, med samarbete ifrån SÄK
Har redan detta i åtanke.