Villa Arla sålt

Startat av Jesper Wasling, november 01, 2005, 09.12

Föregående ämne - Nästa ämne

Jesper Wasling

Anrika Villa Arla är sålt till Mjöbäckshus (de som bygger höghuset vid stadshuset).

Villa Arla kommer nu, troligen - enligt de ryckten jag hört - att rivas och ge plats för ett riktigt hyreshus. Och därmed går Armagedons första riktiga lokal i graven.
*********************************

ex-ex-ex-aktiv, och nu snackar vi 80-tal :-)

Clifford

...helt i linje med att Borås Stad aldrig lär sig. Varför riva när vi har både utrymme och riktigt fula hus på andra ställen? Precis som när man plöjde ner Teatern i stadsparken. Jävla apor.

cracked_open

Kanske borde ringa och fråga så att vi får saker bekräftade. Det kan bli lätt att göra en höna av en fjäder annars
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Brain

Citat från: "cracked_open"Kanske borde ringa och fråga så att vi får saker bekräftade. Det kan bli lätt att göra en höna av en fjäder annars

Att det är sålt kan jag bekräfta. Har blivit extrainkallad till ett KFUM-möte om vart pengarna skall läggas (Gammal skojt som man är).
Tomas Davidsson

MOB

Så var ska pengarna läggas? KFUM, ständiga förrädare.  :wink:
..........
MOB

Martin Larsson

Skänk dem till oss vet´ja  :roll:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Brain

Citat från: "MOB"Så var ska pengarna läggas? KFUM, ständiga förrädare.  :wink:

Det är därför jag blivit kallad till ett möte i morgon, onsdag.  De olika KFUM sektionerna vill lägga pengarna på olika saker, vissa vill rusta upp Hästhagen och andra vill att det delas upp till de olika sektionerna.
Tomas Davidsson

Barcus

Ge allt till klätter sektionen tycker jag rösta för det brain (medlem i en sektionen)
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Brain

Citat från: "Barcus"Ge allt till klätter sektionen tycker jag rösta för det brain (medlem i en sektionen)

Kommer inte gå dit då jag inte fått svar på mina mail till dom som söker min röst... Var tillika dubbelbokad.
Tomas Davidsson