Eclipse

Startat av roligt, januari 19, 2013, 11.50

Föregående ämne - Nästa ämne

Heavy

Hur ser det ut, blir det något i veckan ?
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

roligt

Jodå, minst 3 blir vi. Ska kolla runt lite i eftermiddag så man får säkra svar. 4-5 ser inte omöjligt ut.
Var med och spela.

Heavy

I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

roligt

Fick ett oväntat sista minuten avhopp. Och en ingen av kanskena kunde. Så jag är rädd att vi måste ställa in.
Var med och spela.

Heavy

Citat från: roligt skrivet januari 29, 2013, 22.08
Fick ett oväntat sista minuten avhopp. Och en ingen av kanskena kunde. Så jag är rädd att vi måste ställa in.

Asch, trist..

Jag har möjlighet även på fredag (om nu inte ASL-snuckona har bokat då med) om folk kan ?
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

roligt

Hehe, jag ska se, själv så har jag tid hela tiden. Får kolla med folk.
Var med och spela.

Usually_Insane

ska spela rollspel då, beträffande söndag 17/2  kommer jag att ha spelat rollspel dagen innan så räkna med att jag kommer vara trött, grinig och kanske sen.
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Heavy

Har inte hört nått om imorgon fredag, så måste planera in annat och kan inte vara med och lira. Hoppas ni får skoj om det blir tillräckligt med folk :)
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

roligt

Citat från: Heavy skrivet januari 31, 2013, 21.21
Har inte hört nått om imorgon fredag, så måste planera in annat och kan inte vara med och lira. Hoppas ni får skoj om det blir tillräckligt med folk :)
Nej det blir inget idag, dels då jag inte orkat jaga i folk och dels då jag inte fixat någon annan lokal (armagedon är uthyrt redan idag till och med söndag).
Var med och spela.

roligt

Imorgon börjar vi vid kl. 11:00 tycker jag. Alla är välkomna även om man inte spelat innan. Det kommer dessutom inte att vara några magic spelare i lokalen utan vi kommer att få det tyst och lugnt.
Var med och spela.

Usually_Insane

ska göra mitt bästa. Har inte gått bra alls för mig ida dock så. men vi ses imorgon
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit