Har åtta stycken DOTA 2 invites

Startat av Usually_Insane, december 12, 2012, 07.45

Föregående ämne - Nästa ämne

Usually_Insane

någon som vet hur man gör sig av med dem?
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

LudenKiwi

Du skickar dem som gifts tror jag. Jag har 13 DOTA 2 nycklar som jag ska ge bort som pris i ett LAN.

Min kompis skickade det som gåva (eller gift om du har det på engelska) till mig i alla fall.
Ayoyoyo

Usually_Insane

Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

roligt

Alla som spelar DotA 2 får nycklar skickade till sig från valve. Det som får spelet att växa är just folks lust att "bli av med dem" aka invita folk utan att få något själva. Jag fick 17st ca 10 dagar efter att ha börjat spela. Och alla jag spelar med har 10+.
Var med och spela.

LudenKiwi

Jag kan ta emot dem och ge till alla i min spelförening på skolan om du inte känner för att behålla dem! :)
Ayoyoyo

roligt

Vilken skola är det?

Och, alla som lägger till mig på steam och erbjuder sig spela minst 1 match kan jag fixa en nyckel till, upp till 20-50 kanske.
Var med och spela.

LudenKiwi

Det är Bäckängsgymnasiet :)
Vår förening heter Halib Hackers och det är LAN nu i helgen så jag kan la fråga om de är intresserade ^^
Ayoyoyo