Armagedon och framtiden

Startat av Clifford, maj 29, 2006, 00.34

Föregående ämne - Nästa ämne

Fluff

Borås analoga nät släcks väl i höst. typ oktober.. vågar inte ta gift på det dock.
ät en makaron till!

Spiff Rymdspionen

Tja, vi behöver ju bara en digitalbox om vi faktiskt ska titta på vad som sänds utifrån. Har väldigt sällan sett någon komma till Geddon för att faktiskt planera att titta på kanal 1, 2 eller 4. Det verkar mest bli av ren uttråkan som kanalerna blir på om det inte finns något annat att göra. Det löser ju kanske ett tv-spel.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Kalle

Hatar att vara den som tar upp det (förutsatt att ingen annan gjort det tidigare och jag missat det).

Men ang. konsoll.

Hur ska man se till att ingen kommer förbi och tar den?
Jag blev ju av med min utan att någon märkte det, så vad kan man vidta för åtgärder?

Ha den i ett skåp?
Så får den som vill spela fixa en nyckel?
Kanske omständigt, men då slipper man stölder.. som ju förekommer titt som tätt   :(
Estoy solo mirando!

Martin Larsson

Kalle har en enligt mig verklighetsanknyten poäng :arrow: KONSOLLER FÅR BEN :evil5:

Om detta ska genomföras så anser jag att den ska svetsas in i ett lagom stort utrymme så att den kan öppnas(för att byta spel) men inte mer. Ärligt talat kommer inte ett utlåningssystem fungera i mer än typ 4-5 månader, sedan kommer den geddonitiska slentrianen in i bilden, och ett tag senare benen :violent2:

Anser dock inte att iden som sådan är dålig, dock finns det ett par praktiska detaljer som skall vara lösta innan den genomförs, och NEJ låna av styrelsen duger inte enligt mig. Dessutom så faller casual playing iden, som det känns som att konsollen ska skapa, eftersom mer än styrelsen har nyckel till lokalen....
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Niklas

En liten fråga i all enkelhet... har vi en styrelse på Gedon?

dagle

ja då... Men det är klent med möten då folk inte kommer till dem (måste vara minst 4 eller nått för att vara beslutfattande.. (riktigt dåligt tycker jag faktiskt))

Niklas


Ewers

Det är styrelsemöte nu på söndag.
(ja vet att det är under vår spelning med Lindbergh men det fanns inget annat datum som vi kunde ha möte på)