MMMT - Blodboll-Cuperna: Antal match - er/vecka

Startat av emil, augusti 25, 2005, 00.47

Föregående ämne - Nästa ämne

Antal matcher/vecka

1 match/vecka
5 (50%)
2 matcher/vecka
3 (30%)
Vi kör allt under en vecka
2 (20%)

Antal personer som röstat: 9

Omröstningen har avslutats: september 24, 2005, 00.47

Heavy

emil - Nej, som jag sa, jag tror att andra kommer att tappa lusten. :)
För egen del spelar det inte sådär hysteriskt stor roll hur det blir, jag har som sagt inte några ambitioner att vinna cuperna ändå. Sen undrar jag vart ni fått ifrån att jag vill spela hysteriskt mycket bb ?? En match i veckan är superbra tempo för min del, det är just cuperna som jag tycker ska snabbas upp, eftersom de (i mina ögon) inte är det primära i bb-spelandet, utan själva ligan i sig.

Sen att folk ska arrangera ihop saker själva vet vi ju hur det går  :twisted: Vi är ju inte så många som trots allt tycker det är roligt att dra igång kampanjer..

Klart att man kan spela bb vid sidan av, men ligan är ju det som gör spelet roligt, inte enstaka matcher :) Där är problemet !

Eriksson har för övrigt en väldigt bra idé, varför inte köra det hela paralellt ??
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

KOBOLDKUNGEN

bah, var är din tävlingsspirit? Det är ju i cuperna det avgörs om man är man eller mus, ligan är ju bara en transportsträcka. Buddy Grafstein trohpyn är min, mIN, MIN :twisted: (å alla andra med)

Erikssons idé är inte så dum men det kan bli pyssligt att administrera, innebär att folk kommer försöka använda ligamatcher som återhämtningsmatcher mellan cupmatcherna, ligamatch? cupmatch? Förvirring  :?
hmm, vid närmare eftertanke anser jag det vara en dum ide :)
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


Heavy

KK - Eftersdom du inte känner mig så ska jag ge dig ett tips från coachen..

Jag är oerhört ödmjuk, och kommer att vara det även efter att jag har vunnit de av cuperna jag kommer att vara med i ... 8)
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

emil

Bah, det blir en match/vecka som krav i cupen. (utan att ligan är igång) Så det så! / 88:an Führern

"Finns det människor så finns det problem. Inga människor, inga problem."

De som känner sig utanför får spela BB sidekicks med andra om dom vill bota värsta klådan.

Heavy

Ok, enmånadskupp då  :shock:

Låter la fint.. Vi får se hur det går..  :roll:
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

emil

Menar du kupp som att kuppa ngnting, eller cup? :roll: Du får gärna ta över om du vill alltså, så ngn kupp kan det ju inte vara, snarare befriande. 8)

Heavy

Jag menar cup :D :D :D

Känns som jag arrat min del av spelgrejor på gedon ett tag framöver..

Sen har jag såklart andra projekt på gång.. ;)

*mummel, mummel, epic, mummel rymdskepp mmm, mummel*
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.