Mean Mountain Manglers Throphy - Bloowbowl liga..

Startat av Heavy, maj 29, 2005, 14.48

Föregående ämne - Nästa ämne

Heavy

Citat från: "sebbe"kan ni inte göra en, istället för att.. ja, bara prata om det? =/

Bah !
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Martin Larsson

Har oxå planer på att bygga en "pitch"...ska vidareutveckla dem när jag kommer hem igen.

Gôtt å se att det verkar finnas ett ordentligt intresse för BB. GWs lätt bästa spel enligt mig :D

Sen kan det ju vara värt att avslöja Robin. Han har spelat SillyBowl över nätet. Detta är en nästan likadan sport, men med skillnaden att folk e fåniga och låter bli att döda spelare för varandra :evil:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

Vidare så kanske man borde säga detta igen. Det har ändrats massor på reglerna sen vi spelade det sist så se till att ladda ner LRB och läs den 3 ggr innan det börjas spelas...block, tackle och dodge e typ inte ändrade men ungefär alla andra skills :idea:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Robin

Apropå SillyBowl, så dog det folk ändå... Mest det att det var en slags terrorbalans som gick överstyr så att folk mesade runt. De flesta i alla fall. Nu är ju inte mitt lag värst, om ni kollar i premier league på www.olbbl.com så finns det ett par lag med 800+ i TR där... Där har man fittat järnet =P.

Fan, det var ju skottpengar på min blitzer med MB och min beastman med RSF/Claw
Jag vann combat med 13.

Martin Larsson

Lars-robert hade över 700 i teamrating med sina Flying Hemoråjds utan att ha spelat i fittliga alls så det så :!:

Du kan köra upp ditt alglagdär solen aldrig skiner :twisted:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Niklas

När är tanken att det ska dra igång? Behöver ju eventuellt köpa figurer och måla dem. Kan ta ett tag för mig ju

Heavy

Citat från: "Nisse"När är tanken att det ska dra igång? Behöver ju eventuellt köpa figurer och måla dem. Kan ta ett tag för mig ju

Typ mitten på Juli känns som en bra variant..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Robin

Citat från: "Martin Larsson"Lars-robert hade över 700 i teamrating med sina Flying Hemoråjds utan att ha spelat i fittliga alls så det så :!:

Du kan köra upp ditt alglagdär solen aldrig skiner :twisted:

Ja, e man mongo så e man. De bästa spelarna på nätet var fanimig de bästa BB-spelarna jag sett, så att placera sig hyfsat i de ligorna är en prestation, även om du är neggig. Skall du hålla på och flama kan vi ta det till skitsnack, ditt sär.
Jag vann combat med 13.

emil

Oooh! Är det catfight på G?  :wink:

Clifford


Robin

Citat från: "emil"Oooh! Är det catfight på G?  :wink:

Njaeh, du är ju inte inblandad.....
Jag vann combat med 13.

deadbolt

ska LIPA-ligen ha 2 conferencer kan ju robin å martin spela i varsin.   :shock:
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Martin Larsson

Citat från: "deadbolt"ska LIPA-ligen ha 2 conferencer kan ju robin å martin spela i varsin.   :shock:

:lol:


Gällande 2 Conferencer så hoppas jag på att det blir det, men det kräver ju att det blir tillräckligt med folk för det, ingen ide att dela upp 6-8 spelare :P


Sen tycker jag samma här som jag skrev i  WiF-tråden nyss :arrow:
Detta är en liga, väljer man att vara med så får man sätta sin förstfödde i pant på att man stannar ligan ut OAVSETT hur det går för en :!:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Robin

Vill vi tänka längre, så kommer vi även att behöva en "premier league" och underligor, när lagen börjar gå upp i TR.

I och med att jobbar som en gris undrar jag om det kanske är ngn som vill dela på ett lag?
Jag vann combat med 13.

deadbolt

jag kan tänka mej dela ett lag med någon. helst ett lag som premierar  våld framför bollbehandling
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "