När vill/kan folk spela vampire

Startat av dilba, februari 01, 2011, 13.20

Föregående ämne - Nästa ämne

dilba

Eftersom onsdagar inte kommer att vara en så bra dag i framtiden så vore det bra om vi kunde komma överäns om en ny dag att spela på.

Det vore bra om alla som spelar kunde svara på den här posten och
med alla menar jag.
Kari, Ewers, fittan, Henke, Carolos, Marko, Larsson, Lars - Robbert, jag,
pannan plus någon jag har glömt.

Jag kan egentligen vilken dag som helst men tidag eller torsdag passar bäst.

Brain

Torsdagar är dumt då de konkurrerar med brädspelstorsdagarna (främst om utrymme då klientelet är helt olika)
Tomas Davidsson

Ewers

Jag kommer spela/spelleda rollspel på tisdagar (med Lars-Robert och Larsson bla varannan tisdag) så det går inte.

Onsdagar är ASL-dag med ära och rikedom för tappra amerikaner.

Torsdag är den dagen i veckan som jag kommer kunna spela vampire, förutsatt att jag inte jobbar kväll (vilket jag kommer göra ca 50% av alla torsdagar).

Sen kan man ju spela på fredag-söndag om man kommer överens i förväg.

Kram /F 8) , dealbreaker of the year 2010  :evil3:

dilba

Helger funkar ganska bra för mig.

Lördag runt ett borde ju funka.

Man är ju borta vissa helger men det borde väll funka för de flesta eller ?

Martin Larsson

Citat från: "Brain"Torsdagar är dumt då de konkurrerar med brädspelstorsdagarna (främst om utrymme då klientelet är helt olika)

Man kan se det så, eller så kan man se det som att vi borde försöka se om vi kan fylla lokalen nån dag. Ytrymme är ju mer eller mindre den enda saken vi har i överflöd, och nu efter lokalveckan så har vi ju tveklöst mer användbar volym av det. Jag skulle nog enbart se det som en framgång om vi nån dag lyckas hamna i situationen att vi faktiskt inte har tillräckligt med plats 8)



Torsdagar är helt ok som kortdag i mina ögon, sämre än onsdagar ur ett träningstekniskt perspektiv men kan nog funka ändå. Felet med helger är att folk ofta planerar "hela dagen aktiviteter på dem" (rollspel/gamesdays/konvent/familjegrejjer/fester/whatnot) eftersom det är då man har tid med det. Sedan gillar jag även konceptet att göra nått på veckodagarna, och ett parti kort eller 2 är nått man lätt hinner med även om man ska upp dagen efter så det passar liksom bra. Skulle tycka det var trisst om allt blev helgaktivitet på kortfronten.

mina 2 ören...
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Raslurbat

pga att jag nästa alltid jobbar mån och tis kväll så är torsdagar en bra dag för mig
"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

dilba

Det verkar bli torsdagar då.

Jag skulle att vi började 17,30 då om alla hinner komma från jobbet till den tiden.

Om någon jobbar kväll den dagen kommer de ju inte hinna men det gör de ju inte om vi börjar 18,00 heller.