SAKER BORTA, ALLA LÄS

Startat av dilba, november 27, 2010, 14.34

Föregående ämne - Nästa ämne

dilba

En stor påse med vampire kort är på borta. Den försvann för ca 3 månader sedan. Anledning till att jag inte har upptäckt det för än nu är för att det är Ros kort som jag skulle låna. Jag trodde att han hade korten och han trodde att jag hade dem men ingen av oss har dem så dem borde vara på geddon någonstans.

Dem kan ju såklart ha blivit stulna men vampire kort är inte värda så mycket om man jämför med andra saker man kan sno så dem borde ligga
på geddon någonstans.

Ewers

Sist vi spelade låg det en påse med kort på geddon. En vit plastkasse om jag inte minns fel.

/F 8)

pannan

Ja, det låter bekant att den låg där och skräpade

dilba

Ni vet inte mer exakt vart den låg ?

Ewers

På det stora bordet framför bardisken har jag för mig.

/F

dilba

Det verkar inte ha varit den påsen som jag letade efter så
det är ingen annan som har sett en påse eller lagt en påse med kort på något " bra " ställe ?

carlsson

Om jag har städat bort kort så har jag lagt dom på bardisken, men jag antar att du kollat där?

Har svårt att tro att någon slängt dom, även om det inte är omöjligt; Det kan vara svårt att skilja på en påse med kort och en påse med en gammal kebab.

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

Martin Larsson

Har ingen aning om den specifika påsens öde.
Runt konventet så har ju massa saker flyttats hit och dit, vissa för att de skall med och vissa för att nån tog fel, så det är nog inte helt omöjligt att den ligger på nån ganska konstig plats.

Precis som du säger Dyne så är det ju inget monstervärde i korten så förmodligen ligger dem nånstans. Kolla målarrummet tex :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.