KUBEN!

Startat av JElfving, september 17, 2010, 09.41

Föregående ämne - Nästa ämne

Plutonergy

jag går nu, räknar med att vara där 17:30
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Brain

Riktigt mysigt att leka med Kuben.
Klart roligt att köra en sealed med gottebilder men drafter lär bli ännu roligare (och knepigare)
Tomas Davidsson

JElfving

jepp det var kul. hade vart ännu roligare om jag inte loosat två matcher pga slarviga spelfel ;)

Kuben blev förresten uppdaterad IDAG på ChannelFireball med ca 50 kortbyten (inga Scars än). Vi kanske ska hänga på och matcha de bytena eller vad säger ni?

Plutonergy

Citat från: "JElfving"jepp det var kul. hade vart ännu roligare om jag inte loosat två matcher pga slarviga spelfel ;)

Kuben blev förresten uppdaterad IDAG på ChannelFireball med ca 50 kortbyten (inga Scars än). Vi kanske ska hänga på och matcha de bytena eller vad säger ni?

Låter som en bra ide, vi bör hålla våran kub uppdaterad med channelfireballs tycker jag.
Jag tror däremot inte att vi ber föreningen om sponsring varje gång vi gör en uppdatering, det rör sig om typ 20-30 kr antar jag? Istället kan vi spara kvitton och typ en gång per år ta upp det med styrelsen om sponsring för detta? Det blir inte så många kronor om vi slår ut det per spelare om vi inte får bidrag av föreningen eftersom föreningen redan betalt nuvarande kuben i sin helhet.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...