KUBEN!

Startat av JElfving, september 17, 2010, 09.41

Föregående ämne - Nästa ämne

Plutonergy

Citat från: "JElfving"Kuben är (nästan) klar för spel :)

Vi behöver bara lösa landfrågan. Antingen får folk fixa med egna basicländer precis som på söndagsdraften. Eller så skriver jag ut 250 basicländer till en kostnad av 60kr.

Hmmm, folk får lösa landfrågan själv tror jag väl är bäst, sen kommer väl folk allt eftersom kanske att donera/glömma kvar lite länder till draftkuben.

Vi tog upp önskemålet om att Armagedon skall köpa/betala draftkuben vilket den vill göra. Styrelsen kommer betala 375kr för draftkuben. Den låses förslagsvis in i styrelserummet.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

JElfving

Ska vi göra en kraftansamling och få tilll ett kubspel denna veckan? :)

Jag kan antagligen såhär:

Tisdag (hela dagen och kvällen)
Onsdag (hela dagen och kvällen)
Torsdag (fram till 18

Kan tänka mig att spela från 3 spelare och uppåt. Blir väl sealed på allt under 6 pers antar jag.

Skriv när ni kan så får vi enas kring nåt.

pannan

Tisdag från kl 1630 ca, samma på onsdag

Plutonergy

Jag vill jättegärna vara med, kan inte tisdag, kan troligen vilken kväll som helst denna veckan bortsett från tisdag.

Hur många kan på onsdag kväll t.ex ?
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

JElfving

jag och pannan verkar kunna onsdag kväll. :) hade vart gött om man kunde börja inte senare än 18.

om inte andra önskemål dyker upp, ska vi säga Onsdag kl.18?

kl 17 funkar också för mig, men det kanske det inte gör för alla?

Plutonergy

Citat från: "JElfving"jag och pannan verkar kunna onsdag kväll. :) hade vart gött om man kunde börja inte senare än 18.

om inte andra önskemål dyker upp, ska vi säga Onsdag kl.18?

kl 17 funkar också för mig, men det kanske det inte gör för alla?

Jag kan på onsdag, jag hoppas på att kunna vara där 17:30 tiden..
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Brain

Kommer ner idag, tisdag för lite jobb etc. Hoppas någon vill spela lite cube i dag också.
Tomas Davidsson

JElfving

du kunde inte onsdag eller brain?

Brain

Citat från: "JElfving"du kunde inte onsdag eller brain?
Inte helt omöjligt, beror på hur min dag i morgon är. Mycket jobb, mycket konvent så nöjen blir därefter.
Tomas Davidsson

Reifu

Planerar att även jag dyka upp idag.

Plutonergy

Citat från: "Reifu"Planerar att även jag dyka upp idag.

nice :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Barcus

Jag kan komma om ni väntar in mig slutar ca 18:00
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

JElfving

jag är med på att vänta in marcus. blir vi 6+, vilket det verkar, kan vi dessutom drafta :)

kan ju förbereda så allt är klart så vi kan dra igång direkt marcus kommer.

pannan

Jag kommer också

Brain

Är på väg ner nu
Tomas Davidsson