BSK25 - The End

Startat av Daniel, november 05, 2007, 08.51

Föregående ämne - Nästa ämne

Beorn

Mina och Daniels bilder är utlagda på BSK-webben nu: http://bsk.sverok.net/

BSK-Webben inträder härmed i vila i cirka 10 månader.
Zzzzzzzzzz...
Björn

globetrotter

Brädspelsmässigt var det ett ovanligt lyckat konvent med flera brädspelsbarer.

Tillsammans med Karin (från Gbg) och Mikael (från Halmstad) drev jag brädspelsdemon, där det ofta var igång två spel samtidigt och ibland ett tredje bord. Höjdaren var dock när vi körde Scepter of Zavandor med 19 deltagare på 4 bord på lördagskvällen. Nästan lika många som när det kördes på senaste GothCon. Dessutom verkade alla gilla spelet trots att det tar 2½-3½ timma (det var 3-4 nybörjare vid varje bord, så det var bra tider).

/Carl

dagle

Citat från: "Beorn"Mina och Daniels bilder är utlagda på BSK-webben nu: http://bsk.sverok.net/

BSK-Webben inträder härmed i vila i cirka 10 månader.
Zzzzzzzzzz...
O_o , måste varit så trött att jag aldrig märkte att någon tog en bild på mig :) .

Gunilla Hellén

Applåder!



:D



Besökte konventet under endast en halvtimma men log mig igenom hela den halvtimmen och ler faktiskt fortfarande. Spelsugen blev jag också!


Men mest impad är jag dock över städkoboldernas återkomst, är inte det tecknet framför alla på uppgång och framgång för konventet. Bigger Better Stronger!

Ewers

Jojjomensan!!!  :D

/F  8)

Nilsson

Vill tacka för ett bra och roligt konvent. Det var roligt att hjälpa till! :D

Ha det...
/Nilsson

asgard

Vill passa på att tacka för ett bra konvent (jag oxå) ifrån Slättens Förkämpar - Spelbaren.  

Ett relativt bra läge, med en del passerande (stod i Sniken) och framförallt fart på spelandet under lördagen. Fredagen var ganska dött för min del, men det fanns ju annat att göra...
Var inte kvar på söndagen, så det kan jag inte säga mkt om.

Tyvärr hade mina medarrangörer som spelade warhammer nästan ingen möjlighet alls att hjälpa till då de hade totalt 6 matcher att spela.
För mkt enligt min mening.

Körde en hel del Space Hulk och Ave Caesar plus nåt parti Block Mania.

Har redan planerat att återkomma nästa år då med Space Hulk (igen), Dark Future och ett Mordheim-diodorama som vi kunde tänkas hålla i...

Tack! Speciellt till Daniel men även ni alla andra!

MVH Anders

Alfred_GrottCon

Jag vill också tacka alla för ett fantastiskt konvent, det blev mest jobbande för min del. That is the way of the Piasava, to work til you drop, then get up and work again.
Piasavan som ALLTID jobbar.

/Blogg
www.xeonlife.wordpress.com

Daniel

Citat från: "asgard"Vill passa på att tacka för ett bra konvent (jag oxå) ifrån Slättens Förkämpar - Spelbaren.  

...

Har redan planerat att återkomma nästa år då med Space Hulk (igen), Dark Future och ett Mordheim-diodorama som vi kunde tänkas hålla i...

Tack! Speciellt till Daniel men även ni alla andra!

MVH Anders

Tack Anders det var roligt att du ville och hade tid att komma och det glädjer mig att du gillade konventet i dess nuvarande form.

Vi ses nästa år!

// Daniel
Daniel Johansson

Brädspel är min grej!

http://spel.nsson.nu - Ska du köpa spel?

Ewers

Hej!

Jag har idag varit och pratat med vår huvudkontakt på högskolan och ingen hade några klagomål att framföra angående BSK.

Detta innebär att vi kan hålla konventet i högskolans lokaler även nästa år och vi är varmt välkomna.

Tack till alla arrangörer för att ni hjälpte till med att arrangera på ett sådant sätt att högskolan var nöjda med oss!

Därmed är siktet inställt på BSK 26 som kommer bli bättre, större (arrangemangsmässigt och besöksmässigt) och starkare!

Mvh /Fredrik Ewers