Warhammer 40,000 6'th Edition

Startat av Gustaf Eklund, juli 09, 2012, 14.20

Föregående ämne - Nästa ämne

Thure

Kommer nog bli aningenen sen. Jag ska försöka vara nere senast 14.00

Ewers

Då var reglerna testade och jag måste säga att jag är positivt överraskad.

Det är en klar förbättring mot förra utgåvan och det är mer av ursprungskänslan i spelet.

/Fredrik  8)

Meldon

Jag måste säga att det var riktigt roligt att spela, tyckte själv att det var mkt bättre än förra utgåvan. Och flyers hjälpte också till att höja känslan på det :)
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Lord Black

Håller helt med en klar förbättring nu skall bara alla anda stackars spelar med fordon vänja sig vid att de går sönder så mycket lättare och så skall jag lära mig att mäta mer och att kött murar är skit bra nu.
Förresten hur slutade eran match?
"I hate them not because they hate us but because  they are incapabel of good, honest human hatred"
Inquisitor Angmar on Tyranids

Thure

4-3 Ewers

Jag gillar den nya regelboken.

Ewers

Jag har tagit hand om den fina special edition 40k-regelboken som låg nere på föreningen. Kan ju lämnas tillbaka i samband med en match kanske?  ;)

/F 8)

Martin Larsson

Citat från: Ewers skrivet juli 22, 2012, 22.21
Jag har tagit hand om den fina special edition 40k-regelboken som låg nere på föreningen. Kan ju lämnas tillbaka i samband med en match kanske?  ;)

/F 8)

Är väl så att dne som vinner den matchen är den egentliga ägaren av den, eller hur? ;D
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Meldon

Kommer det att vara nått folk nere på Geddon imorrn..?? Jag hade tänkte att försöka få till en retur match mot Krille då :)
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Usually_Insane

Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Meldon

There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Adam P

Tänkte kolla. Jag hittar ingenstans där det står att walkers får skjuta heavy weapons och gå i samma runda. är det så illa? eller är jag bara kass på att läsa?
It's not that I got ADD its more that i go t...OHLOOKASQUIRREL!!

Ewers

walker får gå och skjuta allt.