Gamesday 24 mars

Startat av Thure, februari 21, 2012, 10.45

Föregående ämne - Nästa ämne

Thure

Om det inte blir fler spelare innan torsdag nästa vecka, så hoppar vi över detta

Ozzar

but what?

hur många anmälda är det i nuläget?

Thure


Ozzar

Har eventuellt rekryterat 3 st till gamesday :D så ge inte upp hoppet än :D

Thure

Det låter jättebra! Se till så de kommer så kör vi på lördag

Thure

Oscar lurades bara, har vi någon som känner sig sugen på att vara med? Vi behöver 1 till för att detta ska bli av!

Martin Larsson

Jag lirar rollspel tyvärr (ihop med Ewers) så det går bort för min del. Hoppas nån nappar på det så det blir lira iaf iaf :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Lord Black

Kan tyvärr inte frambringa ytterligare en spelare men skulle vara tacksam om det dök upp ett definitivt beslut om det blir spel eller inte innan dagen är slut.
Annars är jag öppen för att skjuta på det till den 31e och se om det finns mer folk som kan då eller ännu bättre be folk lista de lördagar de kan spela och lägga speltillfället där flest kan spela.
"I hate them not because they hate us but because  they are incapabel of good, honest human hatred"
Inquisitor Angmar on Tyranids

Thure

Det kommer inte bli spel. Jag kan inte spela den 31e heller, då det är högskoleprov just den dagen!

Lord Black

hummmm kanske nästa månad under lång ledigheten den 6e till 9e, jag misstänker att inte allt för många firar påsken så militant att de inte kan klämma in lite 40K.
"I hate them not because they hate us but because  they are incapabel of good, honest human hatred"
Inquisitor Angmar on Tyranids

Thure

Det kommer tyvärr inte heller gå från min sida, då jag är på Gothcon. Vet även att martin, robin och Sala ska dit också. Men ni kan säkert få igång något litet ändå!

Rofugos

Citat från: Lord Black skrivet mars 24, 2012, 08.36
hummmm kanske nästa månad under lång ledigheten den 6e till 9e, jag misstänker att inte allt för många firar påsken så militant att de inte kan klämma in lite 40K.

Nej, påsken har man inte firat på 10 år. Däremot går det inte så bra att byta bort Gothconhelgen sådär bara, DEN är helig ;)

Lord Black

he he he oj den hade jag helt glömt av.
"I hate them not because they hate us but because  they are incapabel of good, honest human hatred"
Inquisitor Angmar on Tyranids