Saknar min plastskiva i krigspelsrummet

Startat av Usually_Insane, oktober 02, 2010, 10.41

Föregående ämne - Nästa ämne

Usually_Insane

letade igår efter den men kunde inte hita den, jag undrar var den har tagit vägen.

/pw
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

carlsson

Din plastskiva befinner sig i Holland.

Bakgrunden är den att Ewers undrade över sin plexiglasskiva, och jag föreslog att det nog var den i Gröna Rummet. Därför tog vi med den till Arnhem-turneringen, och glömde den sedan i foajén när vi åkte...

Föreslår att du löser detta med Ewers på nåt sätt.

:?

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

Ewers

Om det var din skiva. Var är då min skiva... :oops:

/F 8)

Niklas

På samma ställe som min plastpistol?

Usually_Insane

kommer du ner på torsdag Ewers? kanske vi kan lösa det då?
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Ewers

Jag jobbar kväll på torsdag och kan därför inte komma ner. Komer leta som en gnu efter min skiva som tydligen ligger i källarförådet  (hoppas jag). Du får kolla om den är en värdig utbytesvara eller så skaffar jag en ny till dig.

Kram /F!

qingjan

wedding gowns
It's no secret that with budgets,wedding gowns time crunches, endless logistical coordination and family expectations, many couples experience increased anxiety and stress as their wedding day approaches.wedding dresses  However,wedding dresses for people with migraine, stress, along with other potential triggers, can invite an unwelcome guest to spoil their special day: a migraine headache.wedding dresses Thus, people with migraine need to plan ahead to help avoid or alleviate certain triggers and symptoms.wedding dresses  Following are some tips to help "keep your head" while you wed:  
Stay Calm
The Menu
Taking Pictures
Last-Minute Advice
wedding gowns
"I've never been as stressed as I was while planning my wedding.wedding gowns  My fiance and I had to make sure we avoided all potential triggers when making the arrangements," says Kimberly Rollman, 29, a migraine sufferer from Tucson, Arizona.  "Talking to my doctor helped tremendously.  I strongly encourage couples everywhere to do the same—it made our big day perfect!"