Mean Mountain Manglers Trophy - Anmälningstråd och info..

Startat av Heavy, juli 01, 2005, 09.43

Föregående ämne - Nästa ämne

Martin Larsson

Hmmm, mjo visst har du en poäng. Anser dock inte att det är värt att betala de Xk extra som WE catchers kostar för att få Catch. Catch används bara till ett skillroll som generellt e på 2+.....
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

emil

Ett tips från coachen inför kommande BB-säsong: Om man inte kan slåss nästan lika bra som motståndarna, så kanske det e bättre att springa och spela boll ist för att slänga upp alla sina spelare vid mittlinjen.

Jag bjuder på den, känn er förvarnade.

KOBOLDKUNGEN

Citat från: "Martin Larsson"Hmmm, mjo visst har du en poäng. Anser dock inte att det är värt att betala de Xk extra som WE catchers kostar för att få Catch. Catch används bara till ett skillroll som generellt e på 2+.....

Håller med, men catch är fortfarande bättre än inte catch, och ska man börja blanda in priser så är väl typ hobgoblins eller nåt bäst
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


emil

Skadisar e skadisar, skadisar har AV7=KASST! BASTA! ;)

Eriksson

Vilken dag skulle ni börja köra igång? Eller är det försent att haka på????  :? Har varit lite frånvarande i pratet det sista angående ligan.  
Men jag är heltklart sugen på att vara med.
Nu har jag ju aldrig varit uppe och träffat er på gedon :(  men det skall allt lösas!
Skulle det vara på onsdagar ni ska spela?? Det kan ju vara lite bekymmer för mig på onsdagar då jag har fotbollsträning den dagen.
Har minst ett lag att låna ut det är Dwarf´s.

Kari_M

Citat från: "Ewers"Kari vill vara med i ligan.

Han har inte köpt sitt lag och kan därför inte berätta vilket lag han kommer att spela.

Vidarebefodrat av Fredrik

/F

Har beställt Norse nu, och en big guy.

/Kari

emil

Citat från: "Eriksson"Vilken dag skulle ni börja köra igång? Eller är det försent att haka på????  :? Har varit lite frånvarande i pratet det sista angående ligan.  
Men jag är heltklart sugen på att vara med.
Nu har jag ju aldrig varit uppe och träffat er på gedon :(  men det skall allt lösas!
Skulle det vara på onsdagar ni ska spela?? Det kan ju vara lite bekymmer för mig på onsdagar då jag har fotbollsträning den dagen.
Har minst ett lag att låna ut det är Dwarf´s.

Tror att vi skulle ha ngn form av samling nu på onsdagen den 27:e. Men sedan är det väl ganska fritt att spela när man vill, så länge man spelar en match/vecka ngn dag man kommer överens med motståndaren om.

Eriksson

Då kommer jag försöka dyka upp nu på onsdag, så får man förmodligen lite mer info angående vilka regler som skall gälla och dyl.

jonte

Jag var en av dem som ville låna ett lag till första rundan medan jag skaffade mig ett eget (se Heavys post nån sida tillbaka). Men iallafall, jag ska ju på semester nu för bövelen. Jag far iväg på onsdag förmiddag så det blir ingen samling för mig.

Men jag kommer tillbaka utlivad till den andra omgången då mina "okänt än" ska få stryk på stryk.

Eriksson

Citat från: "jonte"Jag var en av dem som ville låna ett lag till första rundan medan jag skaffade mig ett eget (se Heavys post nån sida tillbaka). Men iallafall, jag ska ju på semester nu för bövelen. Jag far iväg på onsdag förmiddag så det blir ingen samling för mig.

Men jag kommer tillbaka utlivad till den andra omgången då mina "okänt än" ska få stryk på stryk.

Jag har ett Dwarf´s team att låna ut, ifall det är något av intresse.

dilba

Jag är nog också med om det finns platser kvar.

emil

Jag har ingen koll what so ever om hur många som ska vara med. En del har skrivit på den andra tråden att dom ska vara med men inte skrivit här, andra har bara sagt det till ngn att dom ska vara med. Om nu alla dessa nu SKA vara med så blir det runt 20 pers. Är det ngn som har koll egentligen?

Heavy

Citat från: "Eriksson"Då kommer jag försöka dyka upp nu på onsdag, så får man förmodligen lite mer info angående vilka regler som skall gälla och dyl.

Räkna med att det är utlånat :) Torbjörn är en av de två som inte har lag som vill vara med, och han har tänkt att köpa ett dvärglag ändå, så han lånar gärna dina killar tills hans dyker upp :)


Angående hur många och vilka som ska vara med så har jag skrivit i alla som är nämnda i denna tråden, mer koll än så har jag inte :D Ok, jag läser den "andra" med med stort intresse, men tills folk blir nämnda här är det inget uppskrivande på da list..

Inte för att det är nått problem egentglien, Vi vet vilka som inte kan komma på onsdag, och de som dyker upp (eller skickar bud) kommer automatiskt med..

Mmmmmm, 20 spelare (3-4 conferenses) :D
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

emil

Det kanske vore bra att ange en tid för onsdagens "inför BB"-möte?

Tycker helt klart att det ska finnas en möjlighet att värva spelare av varandra emellan säsongerna också, precis som på riktigt alltså. "Silly Season" är kul som fan, allt förutsätter ju att man kan ha sådana spelare i sitt lag förstås. Och att deltagare inte mesar sig och skänker bort spelare. :wink:

dagle