Nordholmiasagan - MUA

Startat av knallpucko, september 01, 2010, 12.55

Föregående ämne - Nästa ämne

nemesiswar

Tar emot beställningar från mcd  nu fram till 16.50

knallpucko

#376
Alright, efter att ha kollat med schemat och rivit mig i huvudet förstår jag fortfarande inte vad som gick fel med veckorna: därför tar jag helt enkelt ett beslut: vi kör helt enkelt jämna veckor framöver om ingen får permanenta problem (Nisse?). Enligt den planen är det spelning om två veckor igen, dvs 26/11 (och sedan är sista gången innan jul 10/12) - kolla kalendrarna och skrik om det inte funkar.
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

Niklas

Det är ju jämn vecka idag och varannan vecka bör således bli jämn också. :-)

Detta funkar för mig. :-)

Ewers

Låter toppen!

Julius spinner och svajar med svanstippen.

nemesiswar

Mutant 12/11

En springpojke knackar på hos Hålger och ger honom en lapp om att träffa nån vid norra porten om tre timmar efter gryning. Vi tar frukost hos sarliman och jag berättar om en älgkviga med breda höfter och härlig byst hos adelsmännen jag vill träffa. chefen Rio kommer in och börjar berätta om att han vet vi är automager, han vill veta vad vi sysslat i stan.
Vi rustar upp os med vapen.
Vi ska träffa upp Hålgers kontakt men är en liten springpojke som har en lapp som det står bytt plats på, vi smyger iväg till det gråa huset. Hålger och Julius smyger in i huset jag och Jånny väntar utanför
Efter en kort kenversation med "kontakten" så fryser tiden.

snoffaz

Är det spel nu på tisdag?? I sådana fall kan Hålger inte vara med då min sambo jobbar kväll...

knallpucko

Japp, det är nu på tisdag som är tanken. Hur ser det ut för er andra?
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

nemesiswar


Niklas

Jag kan också lira imorgon. Kommer vara redo för solospel från 16:45 på ett ungefär. Blir det bra?

knallpucko

Vi ska bara säkerställa att Fredrik kommer, annars blir det lite tufft att klara situationen, tror jag.
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

knallpucko

Vi kör som planerat, för Evers är på. Nisse, vi ses 16.45 för att lösa världsproblemen.
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

Niklas

Nye ledaren och hjälten är from idag Jånny! *publikens jubel*  8)

knallpucko

Då hoppas vi bara att den nye ledarhjälten inte ser till att hela gruppen blir mördad under sin första halvtimme "in office"...  :P
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

snoffaz

Svara Hålger har som vanligt löst alla hinder, så jag kommer kunna närvara vid dagens spelning...

knallpucko

Det var ju dagens bästa nyheter - då får du iaf vara i med när ni skapar nya karaktärer efter att Jånny försökt lösa situationen...! ;)
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!