Nordholmiasagan - MUA

Startat av knallpucko, september 01, 2010, 12.55

Föregående ämne - Nästa ämne

knallpucko

Ok, då kör vi check-in för morgondagens spel på Geddon, kl 17.15. Alla med?
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

nemesiswar


Niklas


snoffaz


Ewers


knallpucko

Gött, då ses vi där. Äntligen!
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

Niklas

Kul att komma igång igen. Ska bli kul att se om jag lyckas få er att inse vilka ni är. Annars får ni köra en egen kampanj med en tok som stalkar er. :-)
Tack för idag!

nemesiswar

Grymt roligt. Hoppas att något minne kommer OCH JAG BLIR RENTVÅDD MORDET!!!

knallpucko

Riktigt skön start, tack för den! Scenen i backen med en gris ovanpå en katt, en älg kikandes fram bakom en trädstam och en högst oimponerad (och halvnaken) Jånny i paltor några steg därifrån kommer ALDRIG att lämna min inre syn... Gör en notering om hög XP den här spelningen för separation av spelares vetskap och karaktärens - för samtliga inblandade!
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

snoffaz

Det var en riktigt rolig återträff, Jag är för första gången stolt över att ha fumlat...

knallpucko

Japp, det var en riktigt najs touch! Det är som sagt inte alltid graden av lyckande med tärningen som avgör hur rolig en spelning är...
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

nemesiswar

Citat från: knallpucko skrivet augusti 28, 2013, 20.12
Japp, det var en riktigt najs touch! Det är som sagt inte alltid graden av lyckande med tärningen som avgör hur rolig en spelning är...
+1

Niklas

Blir det lir nästa vecka?

knallpucko

Vi kan köra en tidig check-in: vilka kan på tisdag?
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

nemesiswar