Magic

Startat av nilP, februari 01, 2009, 17.37

Föregående ämne - Nästa ämne

pannan

hehe, jo kanske det, har ingen nyckel dock

edit: och enligt en annan tråd kan internet kanske krångla där.

JElfving

krånglande internet går bort, vet nån hur det ligger till idag med den saken?

Robert

Citat från: "JElfving"krånglande internet går bort, vet nån hur det ligger till idag med den saken?

Inte en aning...
Har inget för mej idag så om någon vill byta/sälja eller spela så kommer jag gärna ner

Plutonergy

Det verkar som Marcus är hemma från sin skidresa, någon kanske skall ringa honom och fråga, han har nyckel. Jag jobbar på det men det ser inte ut som jag kan komma loss på kvällen.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

JElfving

Citat från: "Plutonergy"Det verkar som Marcus är hemma från sin skidresa, någon kanske skall ringa honom och fråga, han har nyckel. Jag jobbar på det men det ser inte ut som jag kan komma loss på kvällen.

Kvällen är inte aktuellt för mig. Jag tänker mer typ 12.00. Jag ska spela Beseiged Online idag, så funkar inte internet på geddon spelar jag hemma istället.

Nyckel behövs nog inte, är Warhammer gameday på gedon idag.

Robert

Junior prata om att spela standard i veckan, vilken dag/tid kan folk spela?

Plutonergy

Citat från: "Robert"Junior prata om att spela standard i veckan, vilken dag/tid kan folk spela?

På onsdag är det styrelsemöte 18:30, med andra ord kommer lokalen vara öppen. Tips att planera kring den dagern om ni saknar deltagare med nyckel.

Marcus är ledig onsdag han är säkert intresserad att vara med om ni ringer honom.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Robert

Citat från: "Plutonergy"
Citat från: "Robert"Junior prata om att spela standard i veckan, vilken dag/tid kan folk spela?

På onsdag är det styrelsemöte 18:30, med andra ord kommer lokalen vara öppen. Tips att planera kring den dagern om ni saknar deltagare med nyckel.

Marcus är ledig onsdag han är säkert intresserad att vara med om ni ringer honom.

Ok, skulle behöva nummer till folket, typ junior, marcus ...ja de har väll nr till de andra kan jag tänka.
Onsdag ser bra ut annars.

Junior

Citat från: "Robert"
Citat från: "Plutonergy"
Citat från: "Robert"Junior prata om att spela standard i veckan, vilken dag/tid kan folk spela?

På onsdag är det styrelsemöte 18:30, med andra ord kommer lokalen vara öppen. Tips att planera kring den dagern om ni saknar deltagare med nyckel.

Marcus är ledig onsdag han är säkert intresserad att vara med om ni ringer honom.

Ok, skulle behöva nummer till folket, typ junior, marcus ...ja de har väll nr till de andra kan jag tänka.
Onsdag ser bra ut annars.

Ser ut som jag får jobba hela veckan men inte helt säkert, ska kolla upp hur det blir. Kan ju höras ikväll ang imorn.

0737802725

Junior

Är ledig imorn.
Snacka med marcus men han kunde inte förän på kvällen så kommer sitta hemma och lira med jonathan på dan. Om någon mer är sugen på standard är det bara ringa, har massa lekar.

Robert

Citat från: "Junior"Är ledig imorn.
Snacka med marcus men han kunde inte förän på kvällen så kommer sitta hemma och lira med jonathan på dan. Om någon mer är sugen på standard är det bara ringa, har massa lekar.

Jag är ledig hela dagen, så kan när som.

JElfving

Faan va mycket magic-godis på årets gothcon! SM-kval (standard), PTQ Philadelphia (standard), EDH-mästerskap, Super FNM draft, 2HG sealed och VM i Highlander Gold (bara guldkort!) mm. :D  :D

http://www.gothcon.se/

Plutonergy

Citat från: "JElfving"Faan va mycket magic-godis på årets gothcon! SM-kval (standard), PTQ Philadelphia (standard), EDH-mästerskap, Super FNM draft, 2HG sealed och VM i Highlander Gold (bara guldkort!) mm. :D  :D

http://www.gothcon.se/

Julafton! :D
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

roligt

Någon som kommer vara på Gedon på Tisdagen eller Onsdagen denna veckan för magic?
Var med och spela.

isanion

Vill någon spela EDH idag på gedon? (behöver antagligen någon med nyckel också).


/Jonatan