Lokalansvarig

Startat av carlsson, mars 02, 2009, 08.39

Föregående ämne - Nästa ämne

carlsson

Enligt senaste protokollet har jag blivit Lokalansvarig. Inget konstigt med det.
Däremot så nämns det i samma protokoll något om elektricitet, toaletter och att Bersten ska kolla på det. Någon som kan fylla i, för det känns som det är något jag borde veta...?

:bigsmurf:

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

Ewers

Båda armaturerna i "den inte illaluktande" toaletten har gått i sönder. Anders har tagit på sig att tillse att en elektriker anlitas för att fixa armaturen. Enligt utsago skulle detta ske i veckan.

Städning varje vecka kom igång i förra veckan och det städades i torsdags. Något som de flesta såg som positivt, framförallt som det tog tio minuter eftersom vi var fler än 6 personer.

Kram /F 8)

Heavy

Apropå den illaluktande.. Tror det är packningen/smeten till antingen toaavloppet eller handfatsdito som gett sig.. Funkar enkelt att laga med byggfog, silikon eller liknande..

(kan iofs vara vattenlåset till handfatet med, men känns inte lika troligt)

Kan kika på det vid tillfället om "ni" vill, men om jag river isär skiten och det är detta fel, så får ni nog stå för den silikontuben isåfall.. Jag skruvar inte i det en extra gång :P
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Greger

Citat från: "Heavy"Apropå den illaluktande.. Tror det är packningen/smeten till antingen toaavloppet eller handfatsdito som gett sig.. Funkar enkelt att laga med byggfog, silikon eller liknande..

(kan iofs vara vattenlåset till handfatet med, men känns inte lika troligt)

Kan kika på det vid tillfället om "ni" vill, men om jag river isär skiten och det är detta fel, så får ni nog stå för den silikontuben isåfall.. Jag skruvar inte i det en extra gång :P

Låter bra! Vore gött om vi kan hitta en lösning på det problemet. :)

carlsson

Citat från: "Heavy"Apropå den illaluktande.. Tror det är packningen/smeten till antingen toaavloppet eller handfatsdito som gett sig.. Funkar enkelt att laga med byggfog, silikon eller liknande..

(kan iofs vara vattenlåset till handfatet med, men känns inte lika troligt)

Kan kika på det vid tillfället om "ni" vill, men om jag river isär skiten och det är detta fel, så får ni nog stå för den silikontuben isåfall.. Jag skruvar inte i det en extra gång :P

Vi har redan gjort detta, förra lokalveckan (2007).

Det som luktar kommer från ventilationssystemet, och till 90% från tryckeriet.

Vi har ju bara tjatat på hyresvärden 100 ggr om det så det fixar sig nog snart. Eller kanske inte.  :evil:

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

Heavy

Nån som varit inne vid tryckeriet och fråga om det luktar avlopp inne hos dom nånstans ?

Om det är ventilationen så är det ju jäkligt konstigt att samma distinkta lukt inte finns nån annanstans i lokalen, och framför att i toaletten bredvid (som enligt konstens alla regler borde ha samma ventilationsstam..

Ett mysterium på min ära !

:)



Ps. Vi borde kanske testa med att blockera ventilationen helt och se om lukten försvinner något.. Enda sättet att avgöra om ventsen är problemet..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.