KLUBBMÄSTERSKAP - WHFB - 2007 - 20/10

Startat av Robin, augusti 28, 2007, 12.23

Föregående ämne - Nästa ämne

Robin

Kl 11 hade jag tänkt att köra igång.

Heeeelt begraven i arbete just nu.
Jag vann combat med 13.

Ola

mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

Henk

Dyne`s ödlor smiskade upp John`s dwaffar ordentligt idag i WFBs sista dust för att kora en klubbmästare. Allt John behövde göra var att inte förlora stort, typ masaker, för att bli klubbmästare i WFB, men ack, ack ack, Fru Fortuna såg till så John slog riktigt sunkiga leadership slag och Dyne körde över John fullständigt vilket resulterade i att Ola`s Chaos demons gav han klubbmästartitel i WFB.
Grattis Ola!
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Jag tror jag ger upp innan min turn2 Dynejävel hörru!

Ola

Tack, tack, tack!
Och tack till alla trevliga mot-&medspelare och till arrangören Robin.
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

Henk

Måla gärna upp en wfb sköld du kan sätta på Nurgle Cup koppen, hehe, ibland e det inte kul o vinna  :D
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Jag tror jag ger upp innan min turn2 Dynejävel hörru!

Patrik

Grattis till vinsten!

Jag har lite bilder som jag kan dela med mig sen av, bara jag får reda på vad jag ska göra med dem.
Blood for the blood god.

Ola

Patrik: Tack. Maila dom till mig så ska vi se vad vi kan göra. ola.stahl@bornet.se
Henk: Skriv på förståelig svenska. (mao vad menar du?)
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

Henk

Citat från: "Ola"Patrik: Tack. Maila dom till mig så ska vi se vad vi kan göra. ola.stahl@bornet.se
Henk: Skriv på förståelig svenska. (mao vad menar du?)

Ehmm... Geddon, vår spelklubb, har en wfb mästarpokal, inne i terracottarummet nu tror jag, där klubbmästarn målar upp en liten sköld som han/hon kan limma fast på pokalen så att du är förevigad för alltid. Pasi & Ivar gjorde pokalen, så den ser ut som Pappa Nurgle har dragit fram den ur sin ena näsborre eller nått. En kul grej vettu.

/henk
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Jag tror jag ger upp innan min turn2 Dynejävel hörru!

Ola

Aldrig hört talas om. Inte så konstigt kanske. I dubbel bemärkelse.
Ska kolla på det nästa gång jag är nere.
Sköld säger du. Så Ivar och Pasi har en gemensam vapensköld. Samma släkt med andra ord. Kunde man ju räknat ut.  :)   (no offense)
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

Ola

Vilken fin fin Pokal!!
Det kommer att lysa ännu mer om den när pappa Khorne huggt in sitt märke i den.
Vilket givetvis förhoppningsvis kanske kan ske nån gång före jul.....  :)
BTW, har någon en fin sköld som kan ersätta den borttappade IvarPasiNurgle-skölden?
Har det inte varit nått klubbmästerskap sen dom tillverkade pokalen?
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

Henk

Ne, de har varit en svacka, World of warcraft är bland annat orsaken till mindre tabletoppande och tuffa tuneringar på Geddon tror jag.
Men jag är säker på att Pasi vill ersätta den förlorade skölden med en ny Nurglesköld :)
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Jag tror jag ger upp innan min turn2 Dynejävel hörru!