KABOOOM!!!

Startat av Hail Sigmar, mars 12, 2007, 16.12

Föregående ämne - Nästa ämne

Hail Sigmar

Så som titlen säger låter det när en helblaster mejar ner en Bloodthirster i wfb. Missfire med resultat 6 e den perfekta kuren för att ta hand om greater deamons. Synd bara att det bidde en Draw av den dusten, men det var skitfräckt o meja ner en bloodthirster med helblastern.

Nästa gång för jag försöka döda en greater deamon me lite peasants för att få tillbaka respekten för demonerna, hä hä hä


/Henk
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Ola

Jo jag gillade också när tre, hårt skadade, Dragon Ogres sprang ner din InnerCircle Knight unit med GrandMaster i. Riktigt najs!
Eller när det tog din Swordsmen unit med full command OCH BSB i, tre fulla turns att banka ner 12 Bloodletters.
(är det verkligen sånt här tjafs prat som forumet är till för Henk?)
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

Apanpapan

Låt Henk vara. Han blir så ledsen när man skrattar elakt när det går dåligt för honom...   :lol:
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Hail Sigmar

haha

Du hade ju tur med dina leadershiptärningar på dina bloodletters. det kan ja inte rå för. Jag vann ju varje runda den dusten, men det var väldiciplinerade bloodletters :). Och dina dragonOgres hade bara tur, som min helblaster hade, nån form av poetisk rättvisa kanske.
Sen är det kul o skryta såklart. Sporrar bara till mer intensivare duster i framtiden :twisted:

Nästa gång vinner jag stort.
All makt åt Tengil. Vår befriare!

emil


Ola

Nästa gång slår du inte Missfire och 6:a med Helblastern på första salvan mot Pappa Khorne. Nästa gång...  :evil:
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!