[Hârnmaster] Lir für alle!

Startat av emil, april 27, 2004, 11.55

Föregående ämne - Nästa ämne

Ekis

Jag trodde att det var den 14:e vi skull rocka nästa gång...

Apropå rocka... Jag tror att det nog ändå är bäst att ta en lov runt förföljarna och bränna/skövla skräveltrynets by för gott. Dessutom lär vi ju kunna hitta både det ena och det andra av intresse i byn (i askan då)...

Lite eld har väl aldrig skadat?

emil

Det ska bli spännande att se vad ni hittar på den 14:e, fram tills dess är i varje fall mina läppar förseglade... He he! :) (Förbannat otrevliga bordskamrater man har här som stör en när man försöker inmundiga några stånkor med mjöd.)

*Burp!* :oops:

Ekis

Tja.. Nå´t klommer vi väl hitta på antar jag... Jag menar... Vi kommer ju inte bara sitta och mögla i någon by i ödemarken bara för att några stackars förkrympta soldater med nya ringbrynjor säger åt oss  8)

Jag tror att det blir dags för Doppare Dan att åter visa vilken mästare han är på covert ops (han lyckades ju fint förra gången :D)...

Tjoff!!! That was a crossbow...

emil

När Beppo underströk "... och det är inga vanliga men-at-arms så blev både jag o charlie ngt modfällda. Fast bäst var ändå när Henry tagit sig ut ur byn över pallisaden, ser sig omkring i den kalla vinternatten, och inser: "Fan! Jag är alldeles ensam!" och beger sig in i byn igen.  :P

Ekis

Ja... Ja... Jag har hört den förut... "men-at-armsen är såååå farliga..." Ni har ju ett gyllene läge att fimpa de vakter som är kvar och lägga byn (+båten) under er... När kommer ett sådanhär läge igen? Vi har ju lockat bort hela soldathorden, och det lär dröja innan de kommer åter. Ta chansen nu, gör något konstruktivt (destruktivt).

Man skulle ju nästan kunna tro att vi planerat alltihop...

Att krypa tillbaka in i byn låter just som Henry. Vem kan anklaga honom, han är väl ingen skogsmulletyp direkt. Kan dock tro att du fick dig ett gott skratt...

emil

http://www.subservientchicken.com/
Och på länken här har vi Beomund som årets Hârnkyckling. :lol:  :wink:

Nu vet ju inte jag vad Beomund tror eller inbillar sig. Men följande scenarion är möjliga:

1) Henry+Theo är kvar i byn.
2) Åtminstonde en av dom är kvar i byn.
3) Ingen av dom är kvar i byn.

Längtar redan till nästa spelning, fan oxå att det är över två veckor till...  :cry: Fast ev så super jag Beppo under bordet på nyårsafton så jag  kan få ur honom att vi spelar tidigare. Någon som sponsrar till all den priten som krävs? Det är ju för en god saks skull... :D

Ekis

Att supa spelledare under bordet är ju en gamal beprövad taktik... varför inte använda den... Jag kan nog gräva fram lite gammalt Sövvel för ändamålet...

Tja.. Med tanke på att vare sig Henry eller Theo är skogsmulletyper så antar jag bara att de håller sig till byn. Men det är klart ni kan ju ha stuckit/följt med under tvång mot annan plats. Om fallet är så att ni faktiskt följt efter förföljarna så är ju saken "biff" som harnborna säger. Vi har dem mellan två fronter... bara att slå till.

Oavsett så tror jag att vi kommer att få roligt som vanligt. Det skall bli intressant att se hur det utvecklar sig. Vi kan ju alltid köpa oss ur knipan med exotiska harnbor... platsar på vilken freakshow som helst...


Tjoff... That was a crossbow

emil

Jamenja!

Det finns säkert nåra fortfarande begagnar sig av och som vill ha ett par odugliga trälar. Stackars satar dock. (Och då är det inte hârnborna jag tänker på. :shock: )

emil

Kort nyårsrapport: Jag misslyckades med att ragga spelningar, och jag hatar sprit för man blir så dum och "reptilsnabb" då. :?

Ekis

Vem har din vassa tunga nu fäktat ned?  Man brukar ju bli så  :idea:  av dessa drycker...

emil

Tja, efter att ha kysst rännstenen farväl under nyårsnatten, med värsta sängkammarblicken bör jag tillägga, så kände jag mig inte såå brajt...
Men nog om det...

Mot alvkatten, troll, vidunderliga sjökreatur.
Ut vi gå på nya spännande äventyr.
Theo, han styr skutan, medans övriga darrandes tar skydd i kajutan.

Ar! Eller hur får man egentligen en alvkatt att säga "Voff!"?  :P

emil

Alltså... Ni är så slugt funtat misslyckade i våran grupp så...  :P

GrandPA

Höpp Höpp! Innan vi har befriat dig från ondskans hantlangare har du ingen talan. 8)
All for one and more for me

emil

Oink! Oink! Tror att Getsen kommer att ta er innan ni "befriar" Theo...  :wink:

Ekelund

Fint ös på spelningenh sist... nu har vi vittringen på mystiska eldar, krukor med guld och alvskatten.

Vi fixar lätt två av dessa tre nästa spelning 18/3...

P.s. Glöm inte att Henry numera är ett hjon!
Tjoff... That was a crossbow...