Missa inte Rewind på Trägår'n nu på Fredag den 16 mars

Startat av Gunilla Hellén, mars 08, 2007, 22.17

Föregående ämne - Nästa ämne

Gunilla Hellén

Kära Armagedoniter!

Jag hoppas att ni vill höra lite schysst musik och se ett fantastiskt band live den 16 mars.
Jag och en annan gamer, ni känner honom som "Receptionsansvarig på BSK"-Tobias, arrangerar en ny klubb på Trägår'n här i Borås.

Vi gästas av våra vänner Universal Poplab från Göteborg. De slog igenom 2004 med sitt debutalbum som skapade hela fyra singlar! I november 2006 släpptes deras andra album "Uprising" på Wonderland Records där de befäster sin position som Sveriges svar på Erasure eller Soft Cell.
Senast de gästade Borås var i juni 2004 och vi är mycket glada att hälsa dem välkomna tillbaka!
På scen ca. 23:00

UPSTAIRS
Tobbe & Tobias från Romo Night i Göteborg bjuder på det bästa från sina skivsamlingar.

DOWNSTAIRS
Wonderland Records slår på stort och bjuder våra 50 första gäster på en present, så kom i tid! Spana också in våra drinklistor och mingla med oss innan kvällen drar igång på riktigt.

Trägårn Kök & Bar, Sven Ericsonplatsen 6, Borås
21-02 (Schyssta priser i baren till 23)
18 år - 80 kr

Jag hoppas vi ses där!

Gunilla Hellén

*lite klantig*

Kika gärna in på vår hemsida också, så klart!

www.clubrewind.se

Den Gamle

Att jämföra Universal Poplab med Soft Cell är som att jämföra Mikael Persbrandt med Clint Eastwood eller Kvinnofängelset med Prison Break eller Linda Rosing med Jenna Jameson eller...

Fy skäms på dig, Gunilla!
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

tobias

Kvinnofängelset spöar Prison Break vilken dag som helst. 8)
/Tobias
Jag är bara här för maten och drycken.

Gunilla Hellén

Jag skäms aldrig... eller jo ibland men inte för detta.

:D

Sparvel

"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07


Den Gamle

Strålande partaj! Jag kommer förvisso inte ihåg så mycket men jag är helt övertygad om att jag hade väldigt kul. Ser fram emot nästa gång.

/Erik
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Gunilla Hellén

Roligt att höra!

Vi är jättenöjd själva. Folk verkade ha kul!

:-)