Malifaux

Startat av Cassarus, augusti 15, 2014, 12.37

Föregående ämne - Nästa ämne

Cassarus

Jag tänkte att det kunde behövas en tråd om ämnet så man kan bli indragen i spelet igen!
Så nya släpp när folk vill spela mm kan diskuteras.

Annars undrar jag om någon tänkte beställa något av det som släpps under Gencon?
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Meldon

Mycket bra ide. Jag hade själv tänkt starta upp en tråd efter att vi hade pratat i torsdags men eftersom en av mina katter pajjat mitt modem så har jag inte haft tillgång till internet :)

Jag har faktiskt lagt en beställning från Gencon trots att jag inte ens fått hem Misaki boxen som jag beställde för en vecka sen :P Men nu var det mest sambon som fick gubbar, en dreamer box och sen en massa småboxar.

Om du vill spela så säg gärna till, bara jag inte jobbar så spelar jag mer än gärna :)
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Meldon

Fick hem en beställning gubbar från Wyrd idag och dom hade skickat beställningen dubbelt upp, så tack Wyrd, grattis modeller för 900 spänn!  ;D ;D
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Cassarus

Vad är det för figgar?
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Meldon

En Misaki crew, Ten Thunder Archers, Beckoners, December Acolytes och The Depleted  ;D
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Cassarus

Jag hade kunnat tänka mig dina beckoners om det är något du kan tänka dig att bli av med.  Annars tror jag att jag kommer plocka upp lite gremlins framöver.
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Cassarus

Insåg att jag inte hade the depleted, så kan tänka mig dem med :)
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Meldon

#7
Ledsen men dom har min sambo redan lagt beslag på. Trots att jag är den som spelar spelet mest har hon nu enskilt största crewen :P

Jag funderade på att skaffa Gremlins men tyckte dom såg svårspelade ut så då fick det bli Ten Thunder ist
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Meldon

jag o Krille ska spela en match på torsdag, om nån mer vill spela så tar jag gärna ytterligare en match :)
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Cassarus

Jag kan tänka mig en demo av de nya reglerna,  jag har dock inga 2ed kort.  Men om du tar med dina Misaki kort kan jag ta med det gänget?
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Meldon

Tänkte spela med henne mot krille så hon kommer med ;) Men jag kan även ta med mig Perdita så kan du få prova Misaki :)
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Adam P

well, jag skall sätta ihop de små liven jag har och få dom svarta så snart som möjligt så jag kan vara med och göra bort mig :D
btw om någon skall göra en beställning av något snart, så säg till, jag behöver en regelbok och frakt för en sådan är onödigt dyrt för en liten bok. så är gärna med och beställer ihop med någon så frakten går ner lite.
It's not that I got ADD its more that i go t...OHLOOKASQUIRREL!!

Cassarus

Jag har precis köpt på mig en regelbok, men behöver lite kort så kan dela en beställning.
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Meldon

Jag är ganska säker på att min beställning från Gencon har kommit in nu så nu kan jag lägga till The Dreamer på listan över mina crews :)
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Meldon

Jag är ledig hela nästa vecka, förutom Lördagen som jag bokat upp på annat, finns det nån som vill ta en match under veckan..??
There are no friends in the real world, just less hostile enemies