Vi vill ha en WiF-sektion på hemsidan!

Startat av oscar, december 18, 2005, 11.07

Föregående ämne - Nästa ämne

oscar

De som har spelat det svårt beroendeframkallande spelet "World In Flames" har med icke ogina ögon och gröna ansikten konstaterat att blod-bollarna har en egen sektion på hemsidan. Om inte även vi erhåller en sådan sektion tvingas vi att förklara krig mot styrelsen + de individer som håller i hemsidan och kasta tusentals gluters i ansiktet på dom. Så det så!

:D
Men, jag är ju Brekal liksom...

sebbe

jag kan fixa en. hur ska den se ut, vad ska den innehålla, vad vill ni kunna ändra själva?
nyhetsscript, databas för statistik, uppladdning av regelfiler?

jag vill ju inte komma hem bara för att få en massa gluters i ansiktet.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

oscar

Hmmm.... Kanske skulle vara bra ifall vi träffas några stycken när du kommer hem? (vi tar med oss gluters utifall att...) ;)
Men, jag är ju Brekal liksom...

emil

Slå ut ett par väggar till i föreningslokalen så kanske det hjälper? :wink:

@ Sebbe Kan inte du fixa en länk för "Blodboll" under länkar?

sebbe

sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Niklas

Citat från: "emil"Slå ut ett par väggar till i föreningslokalen så kanske det hjälper? :wink:

@ Sebbe Kan inte du fixa en länk för "Blodboll" under länkar?

Jag tänkte lite på det här med att utnyttja lokalen... Eftersom det spelas mer blodboll än wif så borde ju vi hålla till i det gröna fina rummet... eller?  :wink:

oscar

Nisse, du kan väl ta och gör iordning ett rum själv? Så kan alla andra komma och klaga på dig hur kass det var? Låter väl kul?

Förstår inte riktigt vad som är problemet? Får ni inte plats i den övriga lokalen eller är ni bara gnällspikar?

Slår vad om att ni kommer att ha slutat spela Blood Bowl lagom till sommaren.
Men, jag är ju Brekal liksom...

dagle

ironi funkar inte på nätet :wink:  (jag fattade nisses inlägg som ironi)

Niklas

Citat från: "oscar"Nisse, du kan väl ta och gör iordning ett rum själv? Så kan alla andra komma och klaga på dig hur kass det var? Låter väl kul?

Förstår inte riktigt vad som är problemet? Får ni inte plats i den övriga lokalen eller är ni bara gnällspikar?

Slår vad om att ni kommer att ha slutat spela Blood Bowl lagom till sommaren.

Kul att folk gnäller tillbaka på en fast man inte alls gnällt från början. :(

För den uppmärksamma (tydligen inte Oscar) så ser det ut som  att jag skrev det med glimten i ögat men men... Jag tycker faktiskt att det är skitbra att DU/NI har gjort iordning det rummet! *klappar de inblandade på axeln* Funderar nästan på att ge er en julklapp var...

Kan ju slå vad om att ni är färdiga med WiF till sommaren oxå!

Livet suger och det är inte ens skönt! Eller hur?

oscar

Näe, ironi funkar inte så bra i textform.
Men, jag är ju Brekal liksom...

Niklas

Så bra... då fick man folk att bli griniga över något man inte menade. Det är spännande...

Clifford

Nisse använde ju ironi-smileyn: :wink:
så jag tror nog allt att det stormar i vattenglaset

emil

Citat från: "Nisse"
Citat från: "emil"Slå ut ett par väggar till i föreningslokalen så kanske det hjälper? :wink:

@ Sebbe Kan inte du fixa en länk för "Blodboll" under länkar?

Jag tänkte lite på det här med att utnyttja lokalen... Eftersom det spelas mer blodboll än wif så borde ju vi hålla till i det gröna fina rummet... eller?  :wink:
Nah, vi kan väl iofs föreslå styrelsen att vi slår ut SAMTLIGA väggar i lokalen, så har vi ett enda GIGANTISKT rum för blodboll? :D (För Oscar:  :wink:  :wink:  :wink:  :wink:  :wink: )

Fast det kan ju vara jobbigt när andra våningen kommer nerfarandes... ...hmmm...

emil

Citat från: "sebbe"visst, inga problem.
Spank you! :D

sebbe

Citat från: "emil"
Citat från: "sebbe"visst, inga problem.
Spank you! :D
det var faktiskt inte till dig jag skrev där, men det blev ju bra ändå =)
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45