hmmmm

Startat av dagle, juni 08, 2005, 00.35

Föregående ämne - Nästa ämne

dagle

tycker att det är lite dumt att man måste ha en speciell session i styrelsen informerar för att kunna svara... det är bra att man inte kan skapa trådar men att inte kunna svara verkar lite dumt, om man inte vill ha svar utan att göra dem informativa är det väll bara att låsa dem. bara ett tips då jag tänkte svara på heavys tråd (kanske att den ligger fel men iaf). får se om man tittar ner i morn...

Clifford

Sant, men använd PM i sådana fall. Jag vill att syrelsen ska ha en utåt-informationskanal som inte fylls av tjafs.

Martin Larsson

Annars kanske man kan lägga upp en ny kategori som heter typ "frågor till styrelsen" :?:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Heavy

Ja, det vore ju faktiskt en ganska bra forumkategori !!
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

sebbe

finns ju redan föreningsfrågor, där städkoboldtråden kanske borde varit.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Clifford

Föreningsfrågor har just det syftet, sen att folk gillar att spamma, tja, ni vet var jag står i den frågan.

Skitsnack och tvåordsinlägg hör hemma i skitsnackstråden, allmänt tjöt av visst intresse passar under Habla Mp-5 och relevanta föreningsaknytna frågor ställs i föreningsfråge-tråden. Om man vill ha officiella svar från styrelsen får man PM:a eller skriva att man vill ha svar från styrelsen.