Valor of the Gu*rds Bord 1

Startat av Gobbos Spider, juli 18, 2009, 12.15

Föregående ämne - Nästa ämne

tobias

/Tobias
Jag är bara här för maten och drycken.

Den Gamle

Jag kommer nog lite senare i morgon, har ett möte i göteborg klockan 15.
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Brain

Ryska staben skall vara på plats 17.30.
Sambandet ordnas just nu
Tomas Davidsson

Brain

Kommer vara tvungen att gå ifrån lite under spelningen men Kamratski Landski får då hela befälet.
Tomas Davidsson

tobias

Jag kommer inte idag, har varit sjuk måndag-tisdag så jag är hemma och softar idag, vill inte riskera att vara sjuk under Way Out West i helgen.
/Tobias
Jag är bara här för maten och drycken.

soulreaper

Kul att äntligen hinna vara med lite även om det inte blev så mycket! Nästa onsdag är jag helt ledig och kan därför dyka upp när som helst! Hur gick det efter att jag gått? Fortfarande snake eyes för ryssen och boxcars för tysken?  :twisted:
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Brain

Citat från: "soulreaper"Fortfarande snake eyes för ryssen och boxcars för tysken?  :twisted:

Gick lite tidigare men det sista jag hörde var att Kommisarie Stefanovich gjorde nackskott på några ryssar...
Tomas Davidsson

Den Gamle

Fick ett tips från en kommunistisk förrädare att det kanske blivit fel med ryssarnas nyanlända förstärkningar, att det som skulle ha varit plutoner hade blivit kompanier istället. Rätt eller fel?
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Brain

Citat från: "Den Gamle"Fick ett tips från en kommunistisk förrädare att det kanske blivit fel med ryssarnas nyanlända förstärkningar, att det som skulle ha varit plutoner hade blivit kompanier istället. Rätt eller fel?

Skall kolla på detta
Tomas Davidsson

tobias

Jag är fortfarande sjuk, så jag skippar spel idag.
/Tobias
Jag är bara här för maten och drycken.

Den Gamle

Eftersom vare sig Larsa eller Tobias kommer så tror jag att det är bäst att vi passar den här veckan. Jag är iofs redan på geddon och gör karaktärer så vi kan ju prata om det om ni kommer förbi.
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

soulreaper

Citat från: "Den Gamle"Eftersom vare sig Larsa eller Tobias kommer så tror jag att det är bäst att vi passar den här veckan. Jag är iofs redan på geddon och gör karaktärer så vi kan ju prata om det om ni kommer förbi.

check! Då går jag på sac-möte ist.
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

soulreaper

Kommer inte kunna vara med imorgon pga möte med sac, ev. att jag tittar ner efter men det beror på hur lång tid mötet tar.
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Raslurbat

Jag jobbar onsdag kväll 9/9  :twisted:

Är det någon som kan tisdagen 8/9 istället?

Kan lira från 16.30
"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

tobias

Fan, jag måste också ställa in idag. Skickar böcker till tryck just nu och måste jobba.
/Tobias
Jag är bara här för maten och drycken.