Brädspel på torsdagar

Startat av globetrotter, februari 25, 2007, 21.07

Föregående ämne - Nästa ämne

Fluff

Citat från: "Beorn"Ska någon spela ikväll?
Jag tänkte komma ner och om någon är sugen så får ni gärna provspela mitt nyutvecklade "Spelogram"  :D

attans att jag inte kommer ikväll då. vill ju ha revansch någon gång ,-)
ät en makaron till!

Beorn

Citat från: "Fluff"
Citat från: "Beorn"Ska någon spela ikväll?
Jag tänkte komma ner och om någon är sugen så får ni gärna provspela mitt nyutvecklade "Spelogram"  :D

attans att jag inte kommer ikväll då. vill ju ha revansch någon gång ,-)
Det kommer fler chanser Stefan  :)

För övrigt noterades ca: 17 brädspelare igår, däribland 3 yngre killar som var med på vår aktivitet på Mariedal.
Björn

Fluff

Citat från: "Beorn"
Citat från: "Fluff"
Citat från: "Beorn"Ska någon spela ikväll?
Jag tänkte komma ner och om någon är sugen så får ni gärna provspela mitt nyutvecklade "Spelogram"  :D

attans att jag inte kommer ikväll då. vill ju ha revansch någon gång ,-)
Det kommer fler chanser Stefan  :)

För övrigt noterades ca: 17 brädspelare igår, däribland 3 yngre killar som var med på vår aktivitet på Mariedal.

hoppas jag verkligen. annars vågar jag inte lova att det inte händer någon "olycka" med brännbollsträ i en mörk gränd...

gött att det var 3 nya! är ju kanon
ät en makaron till!

tobias

Någon som planerar spel nu på torsdag? Tjejen är upptagen med tentapluggande så jag tänkte passa på om det erbjuds något roligt.
Finns det någon som dessutom vill ta emot en medlemsavgift är det bara en bonus (för er). :wink:
/Tobias
Jag är bara här för maten och drycken.

Daniel

Det kommer garanterat finnas brädspelare på föreningen på torsdag. Jag tänkte själv ta med mig min dotter ner och spela en stund om hon hinner bli frisk innan dess.

Välkommen!

// Daniel
Daniel Johansson

Brädspel är min grej!

http://spel.nsson.nu - Ska du köpa spel?

globetrotter

Jag tar med mig en full väska med spel som vanligt. Har inget speciellt planerat, men önskemål är alltid välkomna.
För övrigt kommer det säkert ett fletal även nästa torsdag, trots (eller pga) att det är BSK-start dagen därpå. Jag hoppas på att dra dit några kompisar som ska dyka upp på BSK för lite förspel! Då har ju dessutom några varit i Essen (tyvärr inte jag).
/Carl

globetrotter

Jag kommer ikväll med Karin och Magnus.
Magnus har med sig Battlestar Galactica, vars regelgenomgång startar kl 18. Anders vill vara med och sedan finns det två platser kvar, men vi måste starta prick 18. Det är ett långt spel.

Jag kommer att ta med mig ganska få och endast kända eller enkla spel, då jag får några Essenspel av Karin.
/Carl

Usually_Insane

Dibs på en Battlestar galactica-plats! Tror brain var rätt sugen på den andra.

Reglerna: http://www.fantasyflightgames.com/bsg/pdf/bsg-rulebook-web.pdf

och errata: http://www.fantasyflightgames.com/bsg/pdf/bsg-faq.pdf
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Ewers

BAttlestar Gallactica!!! Mums, hoppas jag kan övertyga tjejen och hennes barn om att hänga med...

/F

globetrotter

Tyvärr, med Peter och Brain är det fullt om inte någon är sen till kl 18....
/Carl

Daniel

Jag kommer ner med Felicia idag!

Någon mer som ska ner?

// Daniel
Daniel Johansson

Brädspel är min grej!

http://spel.nsson.nu - Ska du köpa spel?

Usually_Insane

Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Brain

Är på väg ner så fort jag slutat
Tomas Davidsson

globetrotter

Jag kommer och Karin har meddelat att hon är så uttråkat och har fått sådan spelabstinens så hon bara MÅSTE komma! Med lite tur kanske hon kan övertala någon kamrat också - dock inte Magnus med BSG...
Jag tar förstås med alla mina tre Essen-spel.
/Carl

biggabush

Jag är på.

Tar du med GtR Carl? ;-)
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)