Skitsnack

Startat av Robin, juni 03, 2005, 18.40

Föregående ämne - Nästa ämne

Robin

Citat från: "Getsen"I cdnuolt blveiee taht I cluod aulaclty uesdnatnrd waht I was
rdgnieg.The phaonmneal pweor of the hmuan mnid Aoccdrnig to
rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in waht
oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoatnt tihng is taht the frist
and lsat ltteer be in the rghit pclae. The rset can be a taotl mses and you
can sitll raed it wouthit a porbelm. Tihs is bcuseae the huamn mnid
deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe. Amzanig huh?

Old fkkian' nwes, ffs! Hitta något nytt, likt Martins 27-dvärgar mot ett lejon-tråd (som är som Cliff skrev, superfejk).

Att jobba är fan inte att leva, för övrig. Whine.
Jag vann combat med 13.

Heavy

Ja, den tråden var grym :
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Men-From-Farms

Vi kan prata om pirater... för dom är bäst! (bättre än ninjor/ninjas (vilket det nu är)) -_-;

Meldon

Hur kan en pirat vara bättre än en ninja...??

En ninja dödar lätt en pirat innan piraten ens hinner fatta vad som händer..
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Ewers

Ninjor och pirater suger, det skall vara coola slemmiga monster. Ett coolt slemmigt monster fimpar lätt en pirat OCH en ninja innan frukost (vilket kanske blir piraten och ninjan).

/F

sebbe

mitt projektarbete i trean var ett spel där man kunde vara pirat, ninja eller zergling.
dessa tre klasser är väldigt underskattade i många spel.

för övrigt så är piraten bäst.
alla ninjafans är såna fjantar som också tittar på anime och vill lära sig japanska och gör sådana hära smilies ^_^
de hävdar också att ninjor lätt kan smyga sig på pirater och döda dem.
jag förstår inte hur detta skall gå till i och med att pirater bor på en båt.


å andra sidan.. http://www.realultimatepower.net/index4.htm
CitatBut if you want to commit  Seppuku  and you're like me, you don't have access to stuff like lasers.  But there's hope.  I tried to kill myself by swallowing a frisbee a couple of times—and believe me, it's pretty cool.  The only catch is you have to be really super pissed to do it.


Step 1    Get a frisbee from the store or friend.

Step 2    Clean the Frisbee.

Step 3    Make sure your parents aren't around

Step 4    Put something slippery on it, like butter or cream.

Step 5    Get really super pissed.

Step 6    Fold the Frisbee hard (this is crucial)

Step 7    Keep folded and insert Frisbee into mouth hard.

Step 8    Push hard until you can't see it.

Step 9    Wait.

Step 10  Die.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Clifford


Getsen

ninjorna rular... om jag knuffade ner 27 dvärgar i en lejongrop tror jag att lejonet i gropen skulle vinna..
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Robin

Alltså, ninjor e coola.

Pirater likaså.


Alltså är ninja-pirater supercoola!!! YAR! CHOP!
Jag vann combat med 13.

Men-From-Farms

Okey, nu ska jag berätta för er n00bs varför pirater är bättre än ninjas/ninjor/ninja... ville bara veta vilka som är smarta här ;)

VI kan börja med att jämnföra pirater med rövare på land...

rövare gömmer sig i buskar och väntar på att någon går förbi, då hoppar dom på denna och rånar den. INte så svårt när man kommer upp så nära.

Pirater har en besättning och lite förnödenheter med sig (förutom spirt och mat), tillochmed färre kanoner. Sen så åker dom, får skörbjugg och super skallen av sig och är glada. Pirater är hårda och har ärr, pappegojjor, träben, krokar, sablar (i munnen när dom klättrar) osv osv

dom har ett rankningssystem där hatten avgör rang, kaptenen har störst.

Dom åker runt på de stora haven där chansen att hitta en annan båt är ganska liten. Sen när dom ser en så måste dom komma ikapp med tanke på att det är en bra bit mellan båtarna. När och om dom kommer fram så började dom med sitt "harrg"ande och kuttar alla (pappegojjan kuttar med, och alla apor) och tar det dom vill ha...

Dom har skelletflagga.

sammanfattningsvist, pirater är bättre

dock om en piratbåt blir anfallen av ninjas/ninjor så kommer nog piraterna förlora, men dom dör på så tuffa sätt och dom är så tuffa när dom slåss och blir så utklassade att dom vinner fluffet ändå

+ att dom har inga dumma afrikanska stora fåglar med sig...

Snygg kraschfilm BTW, skära asfalt, javisst!

Getsen

Citat från: "Men-From-Farms"Okey, nu ska jag berätta för er n00bs varför pirater är bättre än ninjas/ninjor/ninja... ville bara veta vilka som är smarta här ;)

VI kan börja med att jämnföra pirater med rövare på land...

rövare gömmer sig i buskar och väntar på att någon går förbi, då hoppar dom på denna och rånar den. INte så svårt när man kommer upp så nära.

Pirater har en besättning och lite förnödenheter med sig (förutom spirt och mat), tillochmed färre kanoner. Sen så åker dom, får skörbjugg och super skallen av sig och är glada. Pirater är hårda och har ärr, pappegojjor, träben, krokar, sablar (i munnen när dom klättrar) osv osv

dom har ett rankningssystem där hatten avgör rang, kaptenen har störst.

Dom åker runt på de stora haven där chansen att hitta en annan båt är ganska liten. Sen när dom ser en så måste dom komma ikapp med tanke på att det är en bra bit mellan båtarna. När och om dom kommer fram så började dom med sitt "harrg"ande och kuttar alla (pappegojjan kuttar med, och alla apor) och tar det dom vill ha...

Dom har skelletflagga.

sammanfattningsvist, pirater är bättre

dock om en piratbåt blir anfallen av ninjas/ninjor så kommer nog piraterna förlora, men dom dör på så tuffa sätt och dom är så tuffa när dom slåss och blir så utklassade att dom vinner fluffet ändå

+ att dom har inga dumma afrikanska stora fåglar med sig...

Snygg kraschfilm BTW, skära asfalt, javisst!

Umm, du har ju fel såklart, men för att veta exact hur fel du har så bör du kanske göra en bättre jämförelse mellan ninjor och pirater. Och vad innebär det egentligen att vara "bättre"? Jag trodde i min eventuella enfald att den som överlevde var "bättre", och det skulle ju placera piraterna i en förlorande ställning enligt din egen tes om det anfallna piratskeppet. Utveckla lite är du snäll :)
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

jonte

Skit i pirater å bös, på discovery kl 02.00 i natt så är det en timmes dokumentär om vår alla favorittank, T-34!

För övrigt så är indianer coolast.

Robin

Badgers!? We don't need no steeenkin' badgers!
Jag vann combat med 13.

Robin

Jag vann combat med 13.

Men-From-Farms

T-34 aeger! Fast tyskt infanteri aeger alla

Indianer är också ganska tuffa... dock så dog ju alla av sjukdomar... veklingar ;)

Okey jag ska utveckla... Pirater har vi redan gått igenom så nu tar jag vad ninjor har att sätta emot...

- Dom döljer sina ansikten för att dom är fula och "mystiska"
- Dom tror att dom är något och gör sina vapen mer otympliga för en svårare utmaningn (ego)
- Dom dör inte... och ingen vill slåss mot någon som inte kör på samma villkor...
- Dom bor i ler och gräshus... som är radioaktiva tack vare våran världspolis (U.S.A.)
- Dom finns inte egetligen...

+ att vikingarna försökte härma piraterna (fast dom va före), men det finns inga som härmar ninjor förutom mangafolk som bor ute i skogen och går i kampsporter för att drömma sig bort ;)

Pirat är något man är... man kan inte träna sig till pirat som man kan träna för att bli ninja...

soja koja mojja dojja...